• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • fortsätt paddla

Jag gör alltid varma mackor när jag " måste" äta sent. Med ananas, som på 80 talet.

• Feltryck01
    AngieT skrev 2013-02-01 23:55:06 följande:
    Haha, laga det till dig själv då och säg att om det inte passar så kan han laga något annat.
    Hm..
    Jag måste fan få lite mer stake, verkar det som!  
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-02-02 00:01:58 följande:
    Hm..
    Jag måste fan få lite mer stake, verkar det som!  
    Jag gör så ibland :P
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • fortsätt paddla

Feltryck: inte alls säkert att du måste?Det beror väll på hur pass sambon jämkar med dig. Rättvisa kvinna;) Han kanske aldrig får sina fiskbullar? och då är det kanske ok.
    Fast då kan ju å andra sidan du äta din kyckling den dag han äter fiskbullar...

• fortsätt paddla

När man knappt förstår sina egna inlägg längre bör man sova...

• Feltryck01
    fortsätt paddla skrev 2013-02-02 00:08:07 följande:
    Feltryck: inte alls säkert att du måste?Det beror väll på hur pass sambon jämkar med dig. Rättvisa kvinna;) Han kanske aldrig får sina fiskbullar? och då är det kanske ok.
    Fast då kan ju å andra sidan du äta din kyckling den dag han äter fiskbullar...
    Mja alltså.. Vi har ju redan som så att han får äta blodpudding då och då i utbyte mot att jag får käka mina älskade lövbiffsrullader.  Såååå.. Vi har ju redan rättvisa på det sättet!
  • Petite Chérie
    fortsätt paddla skrev 2013-02-02 00:09:11 följande:
    När man knappt förstår sina egna inlägg längre bör man sova...
    Haha :P
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
Svar på tråden "Nu är jag full..."