• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • taquine
    Frontline skrev 2013-03-02 00:01:56 följande:
    Fast du jag har aldrig hoppat på har enbart testat läget för att se gensvaret, funkar det så funkar det är det boväggar är det bara att dra täcket över huvudet och sova..
    Oki Frontline det låter väl bra, du har massa att lära till andra på den fronten... Lev väl
  • Frontline
    taquine skrev 2013-03-02 00:11:04 följande:
    Oki Frontline det låter väl bra, du har massa att lära till andra på den fronten... Lev väl
    Tack för det, kommer säkert snart när jag ska hoppa isäng att gosa lite extra för att få till det men vet att det inte är nån idé till slut och sen somna som en stock...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Feltryck01
    taquine skrev 2013-03-01 23:58:05 följande:
    Älskar optimistiska och kåta män som tycker det är ok att hoppa på sina sovande kvinnor *NEJ* och dubbelt *NEJ* Rynkar på näsan
    Och kvinnor som hoppar på sovande män och ska pilla och ha sig?.. Drömmer

Nä juste, det är ju aaaldrig lika illa. 
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-03-02 01:09:36 följande:
    Och kvinnor som hoppar på sovande män och ska pilla och ha sig?.. Drömmer

Nä juste, det är ju aaaldrig lika illa. 
    Jag gör sånt Jag brukar göra honom hård när han sover, and he loves it.
    There's a frog on every coin?!
  • Feltryck01

Juste, sova var det. NATT! {#emotions_dlg.flower}

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    AngieT skrev 2013-03-02 01:10:18 följande:
    Jag gör sånt Jag brukar göra honom hård när han sover, and he loves it.
    Men gud nu måste jag ju svara!
    Jag gör så heela tiden. Sen vaknar han och vi har sex. Ibland vaknar han av att vi har sex. Enda gången han någonsin klagat var när det var en vardagsnatt och han skulle upp och jobba, det undviker jag numera. Men jag blir aldrig väckt  med smek. Obestämd 
  • Petite Chérie
    Feltryck01 skrev 2013-03-02 01:13:17 följande:
    Men gud nu måste jag ju svara!
    Jag gör så heela tiden. Sen vaknar han och vi har sex. Ibland vaknar han av att vi har sex. Enda gången han någonsin klagat var när det var en vardagsnatt och han skulle upp och jobba, det undviker jag numera. Men jag blir aldrig väckt  med smek. Obestämd 
    Tihi. När jag vaknar av att jag blir smekt har jag redan drömt om mysiga saker typ medan han gjort det och jag är plaskvåt. Det är underbart

Men, sånt här gör man ju bara med någon man vet gillar det. Man gör det ju inte mot den nya tjejen/killen man dejtat i 2 veckor typ.
    There's a frog on every coin?!
  • Feltryck01
    AngieT skrev 2013-03-02 01:15:35 följande:
    Tihi. När jag vaknar av att jag blir smekt har jag redan drömt om mysiga saker typ medan han gjort det och jag är plaskvåt. Det är underbart

Men, sånt här gör man ju bara med någon man vet gillar det. Man gör det ju inte mot den nya tjejen/killen man dejtat i 2 veckor typ.
    Bara för det var jag tvungen att väcka honom med smek och kyssar. Vi hade sex i en timma Förvånad

Helt rätt, håller med. Det är inte en sån sak man kan göra med vem som helst.
  • Feltryck01
    Pallas skrev 2013-03-02 17:31:57 följande:
    Ska jag mocka före eller efter jag super skallen av mig?
    När det blir det bäst gjort och roligast?
Svar på tråden "Nu är jag full..."