• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-04-21 23:29:16 följande:
    Jag har fortfarande ont i fötterna.
    Du får tvinga någon till att ge dig en underbar fotmassage, Trycket. Dagligen.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-04-21 23:29:16 följande:
    Jag har fortfarande ont i fötterna.
    Men varför? Glömde du skorna i baren och gick hem barfota? Skrattande
  • Feltryck01
    Anton Chigurh skrev 2013-04-21 23:32:41 följande:
    Du får tvinga någon till att ge dig en underbar fotmassage, Trycket. Dagligen.
    Javisst! Måste uppfostra min karl bättre, han har låtit mig slita i köket hela kvällen! Hopplöst det där.. Men hur gör man?
    MrsPenn skrev 2013-04-21 23:34:04 följande:
    Men varför? Glömde du skorna i baren och gick hem barfota? Skrattande

Det var nära Glömde stoppa i en sula, så fossingarna halkade runt litegrann i stövlarna när jag dansade som en galning, idag har jag en sjuuuk blåsa under foten och träningsvärk i benen, ajajaj Rynkar på näsan Meeeeeen! Fett värt det. Funderar på att dra ut och dansa nästa helg också! Solig
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • MrsPenn
    Feltryck01 skrev 2013-04-21 23:43:14 följande:
    Javisst! Måste uppfostra min karl bättre, han har låtit mig slita i köket hela kvällen! Hopplöst det där.. Men hur gör man?

Det var nära Glömde stoppa i en sula, så fossingarna halkade runt litegrann i stövlarna när jag dansade som en galning, idag har jag en sjuuuk blåsa under foten och träningsvärk i benen, ajajaj Rynkar på näsan Meeeeeen! Fett värt det. Funderar på att dra ut och dansa nästa helg också! Solig
    Haha se det såhär, du hade ju kul iaf! Skål
  • Feltryck01
    MrsPenn skrev 2013-04-21 23:59:15 följande:
    Haha se det såhär, du hade ju kul iaf! Skål
    Det är så jag ser det!  Skål
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Anton Chigurh
    Feltryck01 skrev 2013-04-21 23:43:14 följande:
    Javisst! Måste uppfostra min karl bättre, han har låtit mig slita i köket hela kvällen! Hopplöst det där..

Men hur gör man?

Hota med sexstrejk dom närmaste fyra timmarna, så skall du få se på fan !!!

Nu går jag å lägger mig. Trött. Har tränat idag. Och bakat scones. Och vispat grädde. Och bjudit på hela härligheten. Det var ljuvligt. 

Men glassen är i säkert förvar.

Sov gott.sleep.gif

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsPenn
    Anton Chigurh skrev 2013-04-22 00:07:35 följande:
    Hota med sexstrejk dom närmaste fyra timmarna, så skall du få se på fan !!!

Nu går jag å lägger mig. Trött. Har tränat idag. Och bakat scones. Och vispat grädde. Och bjudit på hela härligheten. Det var ljuvligt. 

Men glassen är i säkert förvar.

Sov gott.sleep.gif

natti natti!

• Anton Chigurh
    MrsPenn skrev 2013-04-22 00:10:22 följande:
    natti natti!
    Fint....Glad sov gott du med.
  • Frontline
    Feltryck01 skrev 2013-05-11 23:47:21 följande:
    Jag är lite full. How about you?
    Japp jag är komplett kanon och mina sista gäster har gått hem för ikväll...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden "Nu är jag full..."