Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
hamnoo skrev 2013-03-21 13:52:08 följande: Jag måste faktiskt fråga en sak... hade BIM för 2 dagar sen och jag fick en ytterst sparsam blödning, bara så det kom lite på pappret. Självklart tänkte jag, "jaha, typiskt", men nu har jag inte blött något mer sedan dess. Det bara kommer lite på pappret, lite rosafärgat. Som rosa flytningar, ungefär. Saken är den att jag inte tagit något gravtest än... jag är livrädd! Det här är ju första försöker efter mf, och jag är så rädd att det ska hända igen, så jag tänkte att man kanske skulle gå över tiden en liten stund till innan man vågar testa, för jag vill inte få ett plus och sen se flytningarna öka till blödning som det blev förra gången (fast då hände det i vecka 6). Jag vågar inte ens tänka tanken att jag ska vara gravid så det vore lättare att ta om det bara skulle bli som en sen mens om jag nu skulle vara gravid och få mf igen... är jag störtlöjlig? Oj, jag skulle aldrig kunna hålla mig! Missförstå mig inte, jag hade tyckt det var helt fruktansvärt med ett missfall till men samtidigt vill jag veta om det är det man får , el bara försenad mens. Om inte annat så ifall man skulle ha oturen att få ännu ett vill jag ha möjligheten till utredning. När skall du testa?