• Rue

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

Vi mös igår och så blir det idag och helgen . Inte flera ggr om dan, orkar jag 17 inte . När jag plussade sist hade vi varannan dag och det råkade bli dagen innan och efter fullt utslag på testet, inte samma dag. Tror egentligen varannan dag "räcker" men som det känns nu myser jag gärna varje . Men sön kanske man e så trött på karln att man inte är så sugen längre . Bestämt att försöka ha kvar passionen i allt planerande vilket inte är så lätt, men är det så att vi helt enkelt verkligen inte är sugna kommer vi lyssna till det.

• Rue

I somras hade vi sällskap av syster med familj i världens minsta sommarstuga just runt äl. Blev mkt pusslande och smusslade men det va riktigt kul- gick omkring och småfnissade och försökte hitta möjligheter att mysa

• Rue

Jag skrapades och blödde en del samma dag och sen så lite att jag klarade mig på trosskydd i 13 dgr. Var i v 8+ 5 när jag fick veta att inget hjärtslag fanns. Troligtvis dog fostret bara dagarna innan då det hade rätt storlek. Det gjorde att jag fick avvakta 2 v så att läkarna var helt 100 och skrapades sen ca 10 dar efter det- fick vänta pga jul. Hann väl med mys Max 1 gång då jag blödde så länge förra gången, men nu är det äl igen . Några dagar sen men tillslut kom den

• Rue

Grattis Lingontagg! Håller tummarna att det går hela vägen denna gång!

• Rue

Anonym- när fick du ditt missfall? Vet du när du hade ägglossning? E ju lite knivigt det där om man inte testat neg först. Skulle bli förstörd om man testade plus och det sen visade sig vara hormoner från missfallet. Med det sagt- jag hade ändå aldrig kunnat hålla mig från att testa efter Bim om inget hände

• Rue

Vill påminna om Bim tråden- lättare att följas åt om man vet när Bim infaller för oss alla.

• Rue

Anonym- ingen mens sedan skrapning menar du? Jag skrapades 27/12 och 10 dgr senare började testen bli svagare för att 14 dgr efter vara helt negativa. Så har du inte fått mens efter skrapningen skulle jag absolut testa!

• Rue

Rökte oxå periodvis när jag fick mitt pluss, slutade såklart direkt. När jag i v 9 fick reda på att det vart ma så rökte jag som en besatt ett tag. Slutade igen 1 feb. Man gör så gott man kan.

Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?