• Rue

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

Maria- nej!!!! Hoppas så att det är en ofarlig blödning! Kram

• Rue

Välkommen ni som precis hittat hit! Lägg gärna in er på Bim-listan om ni inte redan gjort det så följs vi åt även där.

• Rue

Åhhhhh blir så sur! Borde ha äl idag men inte minsta tillstymmelse. Inga symtom (känner alltid av det väldigt, tom förra månaden). Inget utslag på test. Trodde cykeln kanske skulle va ok denna månad men antingen får jag ingen äl eller så e den sen. Suck...

• Rue

E på dag 15. Brukar få känningar av äl från dag 3, fullt utslag på testet dag 15 och sedan äl 16. Kan se streck på testet från dag 14 typ men är fullt utslag 15. Så jag är en som bara får utslag ca 24h innan. Har kollat det hos Gyn föra våren. Så fort liiite utslag syns på testet blir det ligga . Innan har man ju vetat säkert när äl är och då kunnat "förbereda" men nu har jag ingen aning. Har en period av extremt mkt jobb i feb så orkar bara inte ligga varannan dag hela cykeln!

• Rue

Testlagrets. Dom e kanon för mig. Testade Clearblues ett tag- tänkte dyrare=bättre - men de va inget för mig. Testlagrets är känsliga och ger tydliga streck för mig. Hade även deras grav.test när jag plussade och sedan efter skrapning för att se när hormonerna var väck.

• Rue

Man får välja att skrapas om man vill. Hade vetat om mitt ma i 2,5v då jag fick erbjudande om tabletter . Kände att jag väntat nog och bara ville bli av med det så sa till om att jag ville ha skrapning. Har dessutom en vän som inte fick ut allt med tabletter men ovetandes om det åkte på semester- fick en störtblödning och behövde blodtransfusion och bara tanken på hennes berättelse fick mig att vägra! Hade ont samma dag som skrapningen och blödde ytterst lätt i 14 dgr.

• Rue

Min äl- och mens- blev 1v sen efter skrapning i v 12- fostret dog v 9. Nu omgång 2 väntar jag på äl så får se hur sen den blir nu... Beklagar ditt missfall. Här får du iaf spy galla och får stöd av oss andra- kan behövas! Hade också försökt läääänge innan plusset kom:-/. Om du känner dig redo så joina även vår Bim-tråd

• Rue

Jag fick inga problem efter min skrapning, slemhinnan växte tillbaka utan problem. Min Gyn sa att enda anledningen till att de ej rekommenderar skrapning är risken att ngt går fel vid själva skrapningen så att livmodern behöver läka igen. Men det är min historia det, alla verkar få höra olika . Även hört att det är lättare att bli gravid efter skrapning då livmodern är helt "ren" men det återstår att se

• Rue

Fullt utslag på äl test idag!!! Bara några dar för sent, inte farligt. Tur man passat på . En alla hjärtans bebis hade vart mysigt

Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?