Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
Grattis. Hoppas verkligen att det går vägen för dig! Kram
Folsyra är även bra att äta innan man blir gravid. Har hört att de som har svårt att bli med barn ska äta det. En som jag känner hade försökt sig på barn i 6 års tid o det tog sig på första försöket när hon börja äta folsyra.
Tog ett grav.test i morse och nu visar det äntligen negativt. Så då borde jag snart sluta blöda. Men väntar en mens innan vi försöker igen. Behöver hinna återhämta mig både fysiskt och psykiskt efter 2 missfall på raken.
Grattis! Häftigt. Nu kommer det gå vägen för dig. Kramar
Om någon dag så är jag helt blödningsfri. Känns väldigt bra. Ska äntligen få börja ha sex, även om vi ska skydda oss en månad eller två innan vi försöker igen. Bara få kunna leva en vanlig vardag. Kunde inte bada med min dotter på babysimmet igår, så min fästman fick göra det.
Hur går det för er som nyss fått mf? Blöder ni fortfarande?
Hur mår ni som nyss blivit gravida? Några känningar?
Ska iväg och äta lunch tillsammans med mina gamla arbetskamrater. Har fått reda på att den enda av dem som inte har barn ska berätta att hon är gravid i typ v 15. Klart att det är roligt för henne. Men känner mig så arg och ledsen för det. SKulle ha varit i typ den veckan jag med om allt gått som det skulle första gången. Även andra gången gick det åt pipan. Så känns surt, surt surt!!!
Ska försöka hålla god min, men vet inte om jag klarar av det.
Vet att ni förstår mig hur jag känner. Även om vi nu bestämt oss för att vänta lite innan vi försöker igen. Men det gör ont ända in i själen av att det gick vägen för henne men inte för mig :(
Fy för att inte bli förstådd. Min sambo verkar inte förstå att jag har sådan barnlängtan. Sa att jag inte behöver tävla med med min förra arbetskamrat. Hon är i v16 som jag skulle varit om allt gått vägen första gången. Men det är inte det jag vill. Då fråga han om jag inte va rädd för missfall. Klart jag är det. Men spelar ingen roll om vi försöker nästa månad eller om 15 månader så är jag lika rädd. Vet inte vad jag ska göra. Är jobbigt att den man älskar mest av allt inte kan förstå hur jag känner :(
Har nu fått bekräftat att jag får gå på efterkoll den 12 mars. Känns skönt. Skulle ha varit på vul då, men det finns ju inget kvar fick behålla tiden iaf. Vissa dagar går bra tycker jag. Vissa skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet och försvinna. Fy vilken jobbig känslobergochdalbana man är i. Vill ha barn nu! Inte behöva vänta flera månader till