Inlägg från: MariaOchNiklas |Visa alla inlägg
  • MariaOchNiklas

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

Hoppas för din skull att det är en ny liten krabat där inne och att den stannar kvar i typ 9 månader iaf

• MariaOchNiklas

Ett streck är alltid ett streck grattis jag hoppas det kommer gå bra för dig. Ska testa mig i mitten av nästa vecka. Har haft en del känningar i äggstockarna... men kan ju även betyda på att det ska komma mens... Men har fortfarande kvar lite hopp

• MariaOchNiklas
    Rue skrev 2013-01-16 21:23:45 följande:
    Känner lite samma. Har flera på jobbet som är gravida och även om jag såklart unnar dom det är jag så avundsjuk att det inte är jag . Fixar inte allt bebistjat och dessutom de spridda "och ni då? Har inte ni några planer på en liten?". Som ett slag i magen...

Gick bra när jag va och åt lunch med mina gamla arbetskamrater. Hon sa inget om att hon va gravid. Kändes lite skönt... om man nu får va ego och säga så.
  • MariaOchNiklas

Kanske va blod kvar som bara inte kommit ut. Man får ju ganska bra med sammandragningar under en orgasm. Kanske hjälpte till att få ut det sista? Hoppas inte det är någon fara iaf. Styrkekramar

• MariaOchNiklas

Usch va tråkigt hoppas på det bästa för din skull. Kanske inte lika finkänsligt test som det förra du tog? Vart har du beställt ifrån? Håller alla tummar för att det va fel på det nya testet. Styrketränar till dig ♥

• MariaOchNiklas

Fick lite rosa flytningar idag. Har haft så båda ggr jag blev gravid. Återstår att se... mens eller liten bebis. Har haft mensvärk sedan en vecka tillbaka. Men inga känningar o brösten. Kan det bero på att jag slutade att amma för typ 2-3 månader sedan? Hade typ inget ont sist jag vart gravid innan mf.

• MariaOchNiklas

Har en sådan där jag  vill inte vara här idag för det är mest jobbigt och ingen ser och förstår mig!!!!
    Jobbig väntan på att veta om det är bebis eller mens som ska komma.
    Varit på öppna förskolan idag och vi va bara 4 mammor där (bor på landet) och de satt och planerade när de skulle  ha någon fest och sedan när de skulle åka bort tillsamman nu i vår/sommar.
    Men hallå!!!! Fatta att det inte är så kul för mig som inte tillhör "deras gäng" och sitta och lyssna på. Känner mig väldigt utanför och inte sedd för 5 öre.
    Är det bara jag som överreagerar eller skulle ni tycka det va "ok" (om det nu finns något som heter så) att alla andra men du får inte vara med??? Varför inte planera det när man kommer hem eller ses över en fika där enbart de är närvarande??? 

Vill bara dra något gammalt  över mig och försvinna några veckor framöver!!!!!

• MariaOchNiklas
    nenne31 skrev 2013-01-23 14:21:51 följande:
    Men fy så beter man sig väll inte.
    Jävla stropar skit i dom.

Fattar inte hur vissa människor kan fortsätta bete sig så som vuxna...man borde lämna det bakom sig i barns åren om man nu va en sån person då!!
    Blir så arg på sånt asså!!
    Skönt att det inte bara är jag som överreagerar.
    Hade det varit flera mammor där som även jag umgås med och inte behöva sitta själv  och de satt i ett eget hörn och planera och diskutera hade jag inte sagt något. Men när jag är den enda som inte är med i deras gäng är där så är det riktigt illa.
    Nästa vecka åker jag till stan och myser med min dotter i stället <3 
Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?