Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
Marsipanprinsessan skrev 2013-01-23 18:28:13 följande:
Jag/vi väljer numera att kanske senarelägga lillkillens kalas, kanske inte ta det direkt på födelsedagen (nyårsdagen..) utan vänta nån vecka. Vi ser till att fira honom rejält på hans födelsedag, sen sprider vi ut det lite så att säga. tyvärr har jag märkt atttyden "amen suck, ungen fick ju så mycket på jul...äh, då får han nåt litet nu istället". Jag tycker han skall få lika mycket som han hade fått om han fyllt år i juli! Det handlar inte om storleken på presenterna, jag anser bara att han skall inte få "nåt litet" för att den stackarn är född 1/1. Märker avsevärd skillnad på lillebrors presenter - han fyller år i april... Själv hoppas jag, att om jag någon gång har lyckan att få ett barnbarn och denne är född 1/1, har vett att planera och fira det barnen precis lika mycket som jag gjort om han/hon varit född i typ augusti.Det låter sunt det du säger. Själv fyller jag den 27 januari. Har aldrig känt att de gett något litet för att det är inte långt efter jul. Även om jag skulle få barn på julafton så skulle jag se till att fm är födelsedag och presenter med icke julpapper. Vem vet, jag kanske för en bebis på julafton i år? Eller tidigare fast i december.