Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
Grattis. Nu går det vägen vännen titta in när du känner för. Förstår din oro till fullo. För mig blev det 3e gången gillt och idag är jag o v 15 (14+0). Kramar♥
Rue. Ja, mage har jag fått. Men känns inte helt som en bebismage än. Hur långt gånget är du nu?
Bättre att glädjas en gång förmycket än sörja i onödan
Lollisen. Styrkekramar till dig. Nu måste du snart få en vändning känns det som. Man kan nästan i ha mer otur nu. Lider med dig.
Jag går in i v 23 i morgon. Om allt hade gått vägen första gången hade vi haft bf idag. Känns lite konstigt. Men känns bra att jag kommit så långt i min graviditet nu. Håller tummarna och hoppas att ni snart ska få era efterlängtade plus som stannar i 9 månader. Tänker på er mycket. Kram på er tjejer ♥
Jag förstår din känsla med att va superfertil och få mf efter mf. De gånger jag haft oskyddat sex har jag blivit gravid direkt. Sedan att få missfall efter missfall och alla hormoner och all förväntan man hunnit byggt upp när man ser det där plusset. Att helt plötsligt så försvinner det och man faller i ett svart hål. Jag hoppas att ni snart får ert efterlängtade kärleksbarn som tänker stanna och komma till världen till 2 föräldrar som längtar så. Kram på dig vännen ♥
Hej alla! Hur mår ni? Jag har skapat en hemlig grupp för oss som är gravida fb som ingen annan kan se än du dom är inbjuden. Är någon intresserad av att vara med? Pm mig så fixar vi till det. Dem heter BIM våren 2013 ♥. Kom inte på något bättre namn än så. Självklart får fler som blir gravida hänga på när det är er tur för det efterlängtade plusset!
Jag ser oxå. Hoppas på att det inte är ett spökstreck. Håller tummarna för dig ♥
Stor kram till dig. Jag kan förstå hur du menar med att detär bättre mensen kommer än ännu ett till mf. Är inte så roligt att vara superfertil. Hoppas på ett plus till nästa månad eller månaden där på som tänker stanna i 9 månader ♥
Om nu mensen brukar vara så punktlig så skulle jag rekommendera dig att göra ett test. Även om du ser ett minus på stickan så vet du öite vad som komma skall? Ev va ditt första test positivt men när du gjorde det dagen där på negativt. Måste inte betyda negativt. Din kropp kanske utsöndra mer gravidhormoner på em som gjorde att det vart positivt på em i stället för morgonen. Jag håller alla tummar jag kan för dig ♥
Här går det oxå bra. Är i v 36 (35+5) och delar av slemproppen har släppt och mensvärk och körningar i ryggslutet. Så riktigt nära nu. Hur mår du lolisen?
Jag mår bara bra. Men tycker det börjar bli jobbigt att vara gravid då jag inte riktigt orkar med min dotter på snart 20 månader och det har jag dåligt samvete för. Har även ångest över om bebis bestämmer sig för att komma på självaste julafton då jag bara vill umgås med min dotter och man. Är nästan övertygad om att ni tycker jag är löjlig som inte får umgås med min dotter och ni försökt bli gravida så länge. Alla har vi saker som är jobbiga. Nu är det bara 16 dagar kvar till bf. Men vi får se när liten tänker titta ut...
God jul på er alla ville bara berätta att vår dotter föddes den 18 december i riktig raketfart. Detta år slutar bättre än förra då jag fick mf dagen innan nyår. Lycka till allihopa. Tänker på er ofta och hoppas och önskar att ni alla ska få en varsin liten parvel♥
Grattis så himla mycket till er ♥ så glad jag blir för din skull äntligen är det ditt år ♥ kommer fortsätta kika in här även om jag nu fått min lilla Tyra. Vill ju följa er som varit med om samma jobbiga sak som mig själv. Du får gärna berätta vidare hur det går för dig ♥