Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
Det får vi hoppas. Även att alla andra plussar nästa månad
Hoppas ni alla får en glad påsk. Å att ni myser riktigt ordentligt här har de magsjuka, så får se vad mycket mys det blir. Har haft molvärk i 4 dagar nu i magen. Även kännt lite lite ömhet i brösten. Så får se vad som händer eller om kroppen bara luras:-s
Välkommen hit. Men fy vad hemska upplevelser du varit med om. Styrkekramar till dig♥♥♥ alla har vi här varit med om mf men tror inte någonn haft ett sådant sent mf som du. Vi finns alla här och stöttar varandra ♥
Nej det ska inte finnas någon större risk för det. Har oxå haft 2 mf direkt efter varandra. Misstänker oxå att jag kan va gravid igen. Men man måste komma ihåg att man väntar barn å inte missfall. Vet att det är svårt. Men försöker tänka som så att det bli 3e gången gillt å få ska det gå vägen.
Vet en tjej som gick en hel graviditet utan att veta att hon va gravid. F i ck väldiga magsmärtor så hon åkte ambulans till sjukhuset och ut kom det en frisk liten bebis. Så oroa dig inte. Grattis än en gång
[quote=69398677][quote-nick]Evy skrev 2013-04-03 19:16:59 följande:[/quote-nick]
Sitter o funderar på om jag gravid eller inte. Ska ha bim på torsdag. Har haft ont i tjejmagen sedan tisdag innan påsk. Även ont vissa dagar i ryggslutet. Lite nervös om det skulle vara så, men tar inte förgivet att det är så. Kan ju vara skengravid. ellE er så har det blivit helt anorlundaefter mina mf. Hoppas o vill att det går vägen,tredje gången gillt.
Ett supersvagt plus idag. Får se vad som blir av allt. Är ju rädd efter mina 2 mf sedan innan. Blir ett nytt test till veckan för o se så det inte är något spökstreck. Eller om tant röd dyker upp....
Har lite rosabruna flytningar fram å tillbaka. Man kan väl va så i början???? Vill ta mig förbi BIM som är på torsdag till en början. Sen kanske jag kan börja tro på något. Molvärk i både mage o rygg. Lite lite ömhet i brösten. Trött som tusan. Tröttheten kan bero på att jag inte är van att gå upp tidigt på morgonen. Har precis börjat jobba efter mammaledighet. En dag i sänder. Tog ett nytt test när jag kom hem som va starkare så man kunde se utan problem jämfört med det i morse. Kissar lite mer.... önskar så himla mycket att det går vägen nu. Vet inte vad jag gör annars