Inlägg från: MariaOchNiklas |Visa alla inlägg
  • MariaOchNiklas

Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?

c4trin skrev 2013-03-28 18:53:16 följande:
    Den har alltid varit exakt 4 veckor innan men nu sist var den 2 veckor längre så jag räknar med att den kan vara det denna gången också... Jag hoppas dock att mensen uteblir 9 månader nu ;)

c4trin skrev 2013-03-28 18:53:16 följande:
    Den har alltid varit exakt 4 veckor innan men nu sist var den 2 veckor längre så jag räknar med att den kan vara det denna gången också... Jag hoppas dock att mensen uteblir 9 månader nu ;)

Det får vi hoppas. Även att alla andra plussar nästa månad
  • MariaOchNiklas

Hoppas ni alla får en glad påsk. Å att ni myser riktigt ordentligt här har de magsjuka, så får se vad mycket mys det blir. Har haft molvärk i 4 dagar nu i magen. Även kännt lite lite ömhet i brösten. Så får se vad som händer eller om kroppen bara luras:-s

• MariaOchNiklas
    Mymemlan skrev 2013-04-01 20:57:58 följande:
    Ja man är verkligen helt tom. Tårarna är nära hela tiden, men känns som att man inte får sörja och gråta.. Sambon stöttar mig, men han förstår ändå inte riktigt även om han försöker, även om han gör sitt bästa. Är så rädd inför att jag ska vara så rädd och orolig när man blir gravid på nytt... Men antar att även känslorna läker. 

Mymemlan skrev 2013-04-01 20:57:58 följande:
    Ja man är verkligen helt tom. Tårarna är nära hela tiden, men känns som att man inte får sörja och gråta.. Sambon stöttar mig, men han förstår ändå inte riktigt även om han försöker, även om han gör sitt bästa. Är så rädd inför att jag ska vara så rädd och orolig när man blir gravid på nytt... Men antar att även känslorna läker. 

Det tar lite tid att läka inombords. Men jag har klarat av 2 mf på 2 månader. Även om man tror att det aldrig ska bli bra så kommer det bli bättre. Nu har vi väntat en mens och försöker igen. Har haft känningar i en veckas tid, men är 10 dagar kvar till bim. Vet inte om det är något eller bara ett önsketänk. Är både rädd o inte rädd för en kommande graviditet. Men man har inget val än att gå igenom all sorg. Massa styrkekramar till dig♥♥♥
  • MariaOchNiklas

Välkommen hit. Men fy vad hemska upplevelser du varit med om. Styrkekramar till dig♥♥♥ alla har vi här varit med om mf men tror inte någonn haft ett sådant sent mf som du. Vi finns alla här och stöttar varandra ♥

• MariaOchNiklas

Nej det ska inte finnas någon större risk för det. Har oxå haft 2 mf direkt efter varandra. Misstänker oxå att jag kan va gravid igen. Men man måste komma ihåg att man väntar barn å inte missfall. Vet att det är svårt. Men försöker tänka som så att det bli 3e gången gillt å få ska det gå vägen.

• MariaOchNiklas

Vet en tjej som gick en hel graviditet utan att veta att hon va gravid. F i ck väldiga magsmärtor så hon åkte ambulans till sjukhuset och ut kom det en frisk liten bebis. Så oroa dig inte. Grattis än en gång

• MariaOchNiklas

[quote=69398677][quote-nick]Evy skrev 2013-04-03 19:16:59 följande:[/quote-nick]

• MariaOchNiklas

Sitter o funderar på om jag gravid eller inte. Ska ha bim på torsdag. Har haft ont i tjejmagen sedan tisdag innan påsk. Även ont vissa dagar i ryggslutet. Lite nervös om det skulle vara så, men tar inte förgivet att det är så. Kan ju vara skengravid. ellE er så har det blivit helt anorlundaefter mina mf. Hoppas o vill att det går vägen,tredje gången gillt.

• MariaOchNiklas

Ett supersvagt plus idag. Får se vad som blir av allt. Är ju rädd efter mina 2 mf sedan innan. Blir ett nytt test till veckan för o se så det inte är något spökstreck. Eller om tant röd dyker upp....

• MariaOchNiklas

Har lite rosabruna flytningar fram å tillbaka. Man kan väl va så i början???? Vill ta mig förbi BIM som är på torsdag till en början. Sen kanske jag kan börja tro på något. Molvärk i både mage o rygg. Lite lite ömhet i brösten. Trött som tusan. Tröttheten kan bero på att jag inte är van att gå upp tidigt på morgonen. Har precis börjat jobba efter mammaledighet. En dag i sänder. Tog ett nytt test när jag kom hem som va starkare så man kunde se utan problem jämfört med det i morse. Kissar lite mer.... önskar så himla mycket att det går vägen nu. Vet inte vad jag gör annars

Svar på tråden Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?