Missfall och vill nu försöka direkt igen...fler som hänger på?
Har gjort nytt test och det visar starkare + så är nu i v.4+1. En liten julbebis som är beräknad till den 18 december. Den bästa julklapp man kan tänka sig
Har gjort nytt test och det visar starkare + så är nu i v.4+1. En liten julbebis som är beräknad till den 18 december. Den bästa julklapp man kan tänka sig
Den 30/4 får jag äntligen komma på VUL. Känner mig ganska lugn denna gång iaf. Hoppas på3 gången gillt. 4+6 idag. Ska vara i6+4 när jsg är iväg.
Menar 6+5 såklart. Lite vimsig av mig. Idag fyller våran dotter 1 år. Hoppas verkligen på en lillebror nu.
Jag plussa för typ 2 veckor sedan hur mår du bianca?
Vilken vecka är du i och när har du bf?
Jag mår bra hittills. Är i 5+5 idag. Ska få gå på vul om precis en vecka. Då hoppas jag de ser ett hjärta som börjat slå. Bf runt 18/12. Önskar tiden kunde gå lite fortare!!!! Så man åtminstone tar sig förbi vecka 12. Låter ingen höjdare att behöva vara sjukskriven för att man kräks så mycket. Men det kommer ju något goty med det som tur är. Tror mitt illamående kommer komma till veckan. Skulle gärna känna av lite mera symtom än att jag är gasig och trög i magen. Trött som tusan.
Grattis till era plus
Bianca. Jag ska oxå på vul idag kl 10.30. Precis lika rädd som du. Men känns ändå skönt att få komma iväg så man vet vad mam har att förvänta sig. Lycka till!!! Kram
Allt såg bra ut och hjärtat ticka på som det ska. Extr vul den 16 som läkaren gav mig utan att jag behövde be om det.