Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

Anonym (ops) skrev 2013-09-23 12:10:29 följande:
    Till Anonym ??? Snälla vet du hur man sätter en diagnos ??? Om inte googla det . Tar för lång tid att skriva. Jag skrev en snäll fråga fick ett aggressivt svar tillbaka . Jag skulle nog tro att du har ett redigt humör . Ha en bra dag . Dax att jobba .

Ja, det VET jag...det var därför jag undrade hur du kunde gissa att jag behövde söka hjälp? Du skrev inte en snäll fråga, du kom med ett påstående om att jag mådde dåligt. Man söker INTE hjälp för att man har ett redigt humör.
  • Anonym (???)
    Anonym (ops) skrev 2013-09-23 12:37:37 följande:
    Nja beror väl på hur redigt det är eller hur . Och sedan va det inte ett på stående utan en fråga . Om man läser dina inlägg så är dom inte så hur ska man säga det , hittar inte rätt ord men vi säger stabilt skrivet . Du vacklar mellan att vara elak och ångerfull .

Elak och ångerfull....jaha....jag tror du blandar ihop mig med andra.
  • Anonym (???)
    NyttNamn skrev 2013-09-23 12:48:24 följande:
    Som du beter dig mot folk så är du bara där du förtjänar att vara, om du ligger på botten... Kräks

Är inte DETTA elakt sagt? Svara ni som tycker att JAG är elak.
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-23 13:00:16 följande:
    Jag förstår NN faktiskt. Du har inte sagt många positiva ord i den här tråden överhuvudtaget. Framför allt håller du dig inte till trådens syfte: lägga upp bilder, eller att kommentera dem (och TS skriver att negativa kommentarer undanbedes, just sayin´....)

NN lägger upp fina bilder, bilder som du mer än en gång klankat ner på om jag inte minns fel. Vem som helst blir faktiskt less efter ett tag.

Fel fel fel. Men NI som lägger upp bilder får kalla alla andra hur hemska saker som helst tydligen. Man behöver alltså bara vara positiv när det gäller bilderna då?
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-23 13:00:16 följande:
    Jag förstår NN faktiskt. Du har inte sagt många positiva ord i den här tråden överhuvudtaget. Framför allt håller du dig inte till trådens syfte: lägga upp bilder, eller att kommentera dem (och TS skriver att negativa kommentarer undanbedes, just sayin´....)

NN lägger upp fina bilder, bilder som du mer än en gång klankat ner på om jag inte minns fel. Vem som helst blir faktiskt less efter ett tag.

Om man kollar bakåt så är det DU och NN som ex lagt upp varsin bild där nu pekar finger åt mig. På DEN nivån håller ju ni er. Så där väldigt häftigt av medelålders damer.
  • Anonym (???)
    HasseA skrev 2013-09-23 13:22:02 följande:
    Tror jag också, faktiskt, känns rätt galet det hela.

Jag hade tänkt hålla mig utanför detta, men
    1) jag gillar inte allt "Anonym (???)" skriver, men aggressivt? Nej. Lite bitskt? Ja. På slutet här, hjälpsamt mot en som ligger ner och blir sparkad på (och för all del sparkar mest själv)? Ja.

2) jag hoppade också rejält högt av det som inte gärna kunde tolkas som något annat än ett förslag till självmord till "inte mig": "Ta inte illa upp... men du kanske skulle skippa bokskrivandet o ta dig till endstationen direkt!" 

3) jag har sen förbryllat läst inte alls en fråga utan en uppmaning från "Anonym (ops)", nämligen "Min fråga lyder har du sökt hjälp .om inte gör det ." till "(???)" (jo, visst finns det en fråga, men sen kommer faktiskt en uppmananing, det är lite fegt att inte stå för det enligt min åsikt

4) "(ops)" hävdar sen att hon fick ett aggressivt svar på sin snälla "fråga" - själv läste jag inte in något som helst aggressivt i det svaret. Dessutom vore det inte alls fel att bli aggressiv av en uppmaning om att söka hjälp. 

Och allt detta - inklusive detta inlägg  - torde ligga helt utanför trådens avsikt...

Tack!
  • Anonym (???)
    NyttNamn skrev 2013-09-23 13:30:49 följande:

Nej, två fel gör inte ett rätt... Men man kan inte komma undan hur mycket som helst, med att bete sig som ett arsel och sedan skylla ifrån sig med att "man har haft det svårt och mår dåligt"... Det kan vara en förklaring, men liks förbannat ingen ursäkt till att fortsätta bete sig som ett as... Vet man med sig att man har  den bristen och att man reagerar på det viset med att vräka ur sig oförskämdheter till alla - ja då får man lov att hålla sig borta från dessa tillfällen (trådar vill säga..)

JAG har inte pekat finger.. Det enda jag har gjort är att lägga upp en superfin bild på min brudbukett, och mina utsparade naglar som jag är skitstolt över Drömmer... Att du sen väljer att tolka den till något helt annat, det är din ensak. Flört

Och det här med "medelålders"?? Ja det ids jag inte ens kommentera, då du faktiskt inte har en aning om min ålder... *Skratt* Tungan ute

Nej, jag vet inte din ålder men av din kropp så ser du ju äldre ut än 30 i alla fall och då att peka finger känns lite konstigt FÖR MIG. Känns som 14-åringar gör det när argumenten tryter.

Nej, jag tycker inte heller att Anonym(inte mig) betett sig korrekt men man behöver ju inte fortsätta likadant tillbaka för det.  
  • Anonym (???)
    Anonym (ops) skrev 2013-09-23 13:35:45 följande:
    Vad är det för fel med att gå till någon att prata ? Du säger ju själv att du mår dåligt att du varit mobbad . ? Jag ser inte det negativa

Ja, det kan ju inte vara mig du menar. Jag har aldrig varit mobbad eller sagt att jag mår dåligt.
  • Anonym (???)
    Dockan 82 skrev 2013-09-27 14:07:59 följande:
    Fruktansvärt!

En seriös fråga till dig...Kan inte dina bröstvårtor styvna? Alltså vårtgården? Jag har aldrig sett det på dig tror jag...
  • Anonym (???)
    Dockan 82 skrev 2013-09-27 14:20:24 följande:
    Tror du att den blir styv av sig själv bara sådär? Den blir styv om jag fryser eller är kåt, jag brukar inte vara något av det när jag fotar mig själv.

Mina blir det...de är aldrig så "plana"...måste nog kolla de andra i tråden också....fryser du aldrig när du klär av dig?
Svar på tråden Helkroppstråden