NyttNamn skrev 2013-09-23 13:30:49 följande:
Nej, två fel gör inte ett rätt... Men man kan inte komma undan hur mycket som helst, med att bete sig som ett arsel och sedan skylla ifrån sig med att "man har haft det svårt och mår dåligt"... Det kan vara en förklaring, men liks förbannat ingen ursäkt till att fortsätta bete sig som ett as... Vet man med sig att man har den bristen och att man reagerar på det viset med att vräka ur sig oförskämdheter till alla - ja då får man lov att hålla sig borta från dessa tillfällen (trådar vill säga..)
JAG har inte pekat finger.. Det enda jag har gjort är att lägga upp en superfin bild på min brudbukett, och mina utsparade naglar som jag är skitstolt över
... Att du sen väljer att tolka den till något helt annat, det är din ensak.
Och det här med "medelålders"?? Ja det ids jag inte ens kommentera, då du faktiskt inte har en aning om min ålder... *Skratt*
Nej, jag vet inte din ålder men av din kropp så ser du ju äldre ut än 30 i alla fall och då att peka finger känns lite konstigt FÖR MIG. Känns som 14-åringar gör det när argumenten tryter.
Nej, jag tycker inte heller att Anonym(inte mig) betett sig korrekt men man behöver ju inte fortsätta likadant tillbaka för det.