Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

mrme skrev 2013-09-09 12:00:59 följande:

kan inte du bara lägga av

Jo....jag tror jag lägger på.
  • Anonym (???)
    Tom Araya skrev 2013-09-10 15:07:28 följande:
    Håller med övriga, du är väldigt vacker och jag är särskilt förtjust i ditt hår.

Men jag tycker du ska tona ner den där "japanska-dock-sminkningen" (eller vad man ska kalla den) över ögonen lite.

Hon sminkar väl som alla andra..? Det är nog hur hon tittar som du reagerar på?
  • Anonym (???)
    Kvinna30 år skrev 2013-09-11 22:49:38 följande:
    Vad är det med 50-åriga män? Nu har vi "anonyma snart 50 bast" som verkar helt uppslukad av Pinkdolly, också har vi Anton( som tydligen också är 50år) som blivit helt uppslukad av "kvinnan med pärlörhänge". Vad händer med er män runt 50 ? Är män som mest romantiska då? Man ser sällan att de yngre männen i tråden uttrycka sig så..( vet ej säkert hur gamla alla andra är ).Är det bara yngre kvinnor ni kärar ner er i? ...hoppas det inte är så i verkliga livet Rynkar på näsan

De har ju inga egna relationer, annars blir man inte så till sig av en bild på en kvinna. Det är lite sorgligt faktiskt.
  • Anonym (???)
    Mysigast skrev 2013-09-15 11:44:14 följande:
    Låter underbart! String? Haha vilka frågor...

Besatt?
  • Anonym (???)
    Anonym (ops) skrev 2013-09-16 16:04:45 följande:
    Sluta gnäll du är bara avis att hon är modigare än du . Jag tycker det ser lockande ut :(

Modigare? Är man modig för att man visar sin kropp nu med? Har du inte visat din eller?
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-09-16 16:20:10 följande:
    Ja, NN är modig på ett sätt, därför hon vet att hon kommer bli påhoppad av riktiga arslen som gör sitt bästa för att trycka ner henne, trots det vågar hon lägga upp bilder. Sen har inte NN en fotomodellkropp, NN är lite mullig, men har iaf en för jävla grann kropp, men bara det faktum att en kvinna är mullig får dom flesta att avstå från att posta bilder. Men inte NN, hon "fegar" inte ur. Så ja, hon är en vacker, modig kvinna.

Är jag modig som hoppar fallskärm ??? 

Jaha...så hon är modig för hon är MULLIG och vågar visa sig....! Hon är inte riktigt snygg då? Nu kom visst din sanning fram. NU vågar verkligen alla mulliga visa sig nakna...?
  • Anonym (???)
    Lynxx skrev 2013-09-18 15:37:50 följande:
    Var du tvungen att lägga upp en bild på min hand när jag tafsar på dina tuttar??

Omoget Cool

Har du tanthänder?
  • Anonym (???)
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 16:29:54 följande:
    Tänk om man kan nå den jämställdheten att även dem fula oaccepterade människor också kan bli sedda, få positiv uppmärksamhet och bekräftelse för hur dem ser ut....
    Menar du att det är så här i tråden? Jag tycker långt ifrån att alla här är snygga men de flesta här inne tycker att de andra är assnygga och det hetaste de sett! Fast killarna får inte så många kommentarer.
  • Anonym (???)
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 16:43:20 följande:

Gjorde ett test och visade en bild på mig, fick värsta nedklankande kommentarer, så tydligen är det okej att man skriver så emot killar, men om en kille hade skrivit så till en tjej, så hade det varit sexuellatrakkasserier och gud vet vad....
    Jo, det är ju ryggdunkarmentalitet som råder här. Är man kille i tråden måste man antingen vara riktigt vältränad eller smal med synliga muskler. Som tjej kan man ser ut precis hur som helst....räcker att man har ett par tuttar och en rumpa så är man giftasmaterial....hur tror du att det känns? Typ..."spelar ingen roll hur du ser ut....jag är inte kräsen"!
  • Anonym (???)
    Morriiss skrev 2013-09-23 07:31:10 följande:

Ta inte illa upp... men du kanske skulle skippa bokskrivandet o ta dig till endstationen direkt!

Märker du inte att denna person mår dåligt?
Svar på tråden Helkroppstråden