NOEL75 skrev 2013-09-30 17:13:21 följande:
Ehh...jag speglade mig ju bara lite gumman. Det var iskallt kan jag säga...Om du vill se mig när jag är het skulle du se mig nu
Bildbevis...?? Nu sårade du mig. Varför denna misstro. Det är senaste kollektionen från Zoological Underwear vi snackar om nu alltså!
Jag är redan en del av ditt Zoo på sätt och vis. Råkade sätta tänderna i några av dina söta små får, så skjut mig eller älska mig..

... Bäst att hålla koll på vad som rör sig i hagen - "watch out for the beast..."
Hmm....trodde ni hade glömt vid det här laget... Jag som fått lära mig att tiden läker alla sår osv...
Haha....du vet att jag väntar på att du skall ta på dig rollen som min agent Anton... Min handlingskraft sträcker sig till att jag kan puta med läpparna när det gäller det här affärsområdet...
Jag menar inte att du skall lämna komplimanger. Tänkte mer att du kanske kan knipa igen och om du säger något komma med något som är lite upplyftande. Som en fräckis till exempel.
Är du inte desperat får du inte gifta dig med mig. Sorry. Jag gillar bara desperata kvinnor det slår mer gnistor om dom....
Ja, eftersom du behöver ett helt harem med kvinnor kan det ju inte slå tillräckligt med gnistor från EN kvinna.