Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-10-04 15:26:20 följande:
    Att visa sig för Anton hjälper dig ju knappast hos mig även om jag tycker att det var ett steg i rätt riktning... Kyss

Nej...men du vill ju bara att jag ska visa mig för HELA världen. Och det känns inte så lockande att FlåsandeBerra kollar in min nakna kropp!Förvånad
  • Anonym (???)
    NOEL75 skrev 2013-10-04 15:33:05 följande:
    Okej, visa dig för bara mig då så är du ett steg närmare att få vara med i min exklusiva haremfamilj... Oskyldig

OK!
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-04 18:20:35 följande:
    Du får mer än godkänt, Cate...du är grymt vacker. På riktigt......Glad

Tackar och bockar...(som en riktig karln)!!!! Det känns mycket bra att du säger det. Skål Du vet att jag gillar din kropp med fast jag har svårt med komplimanger....
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-06 10:26:04 följande:
    På vissa skulle en svart sopsäck över huvudet vara sexigt. På dig. Tex.

Ha en skön dag, Lj.....Solig

Inga plastpåsar över huvudet!
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-06 10:31:13 följande:
    Jodå, Cate, om jag klipper hål i botten, så att säga, blir som en poncho i budgetklass.

Ja, det kan nog bli riktigt snyggt!
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-07 10:59:17 följande:
    Äh, vissa vet inte ens innebörden av gyllene regeln... Skit i dem!

Snygg bild! Solig

Man jag ju inte påstå att NN heller vet vad det innebär då? Önskar att det händer dem nåt ont?
  • Anonym (???)
    mrme skrev 2013-10-07 12:20:06 följande:

kör en liten hel kropp , såg att det va klagomål på alla styva så jag tar med en liten frusen sak ;)
    Det är väl ingen hel kropp? hade ju varit intressant att se hur stora fötter du har....Obestämd
  • Anonym (???)
    mrme skrev 2013-10-07 12:28:55 följande:

heheh ja jag får väl lov att slänga med en fot bild nästa gång ;)

Ja men då är det för att jag ska jämföra penisstorlek med fotstorlek, om det finns ett samband. Är du nöjd med din penis?
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-07 12:31:15 följande:
    Finns inget samband... Just sayin´......

Ok...det vet du säkert bättre än mig.
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-07 12:38:50 följande:
    Tjaa... Har dejtat två killar med rätt stora fötter och deras kukar var rejält olika. Det är min erfarenhet.

Menar du att du ställde upp dem bredvid varann på er trippeldejt? Skrattande Klart det inte alltid stämmer men varför finns då detta rykte om stora händer och stora fötter och stora lemmar?
Svar på tråden Helkroppstråden