Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

Liberatated skrev 2013-10-01 11:44:42 följande:
    Äh, alla är vackra, varför skall människor vara så jävla elaka

Ja, men vad är det då för mening med att visa en bild om alla är lika vackra? Bättre att jag speglar mig då.
  • Anonym (???)
    NOEL75 skrev 2013-10-01 11:46:13 följande:
    Ehh...se till att inte ha med ditt ansikte och några andra kännetecken från ditt hem bara så är det ingen som kan koppla det till dig. 

Nej, nej...först skall du vinna förtroendet att du kan bete dig respektfullt mot folk. Sen väntar ditt uttagningsprov... Det är väldigt få som tar sig igenom det nålsögat...av de som försökt... Oskyldig 

Uttagningsprov...jaha...får man inte veta vad det är innan för annars föredrar jag att vara lite respektlös. Fast jag tycker inte jag är så värst respektlös...jag tycker bara inte om fjäsk....Skrattande
  • Anonym (???)

Anton....jag måste gå kurs hos dig säger NOEL 75 år.

• Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-01 12:01:30 följande:
    Fast är det "fjäsk" att kunna se NÅGOT vackert i varje människa?
    Alla här är inte exakt enligt mitt ideal men jag kan ändå uppskatta deras utseende, och framför allt deras humor och positiva sätt.

Ja men jag kan väl inte säga att nån har snygg röv för att de har kul humor? 

Men jag förstår vad du menar...men för mig blir det lite betydelselöst när det bara är en massa kroppar. Men vi är ju alla olika. 

• Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-01 12:15:09 följande:
    Behövs ingen kurs, min käraGlad...var glad, ha som mål att göra andra glada, har du nåt snällt att framföra gällande postat material...skriv det......har du nåt elakt att framföra......stoppa upp det i röven. Ungefär.

Och så önskar jag dig en skön dag. Och det, min kära, det menar jag.

Ok...det lät ju enkelt. Jag får väl testa nån gång. Snygging!
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-01 12:28:57 följande:
    FUCK........jag är imponerad. Och glad ??? Mycket glad.Glad Tack. Det värmer. 

Och DU vet att jag menar det Anton! På riktigt. Världen ska vara glad att du finns och sen att du har berikats med en snygg kropp också! (hur går det?)
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-01 12:36:12 följande:
    Snart Jul, mina vänner, och så blev jag allt lite extra glad av ???'s hyggliga kommentar....

Så.......

Bra! Nu borde alla tacka även MIG!
  • Anonym (???)
    fialotta85 skrev 2013-10-01 12:42:44 följande:

Tack (???) ! Skål

Varsågod! Det där uppskattar du säkert mer än en till kvinnokropp!
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-01 12:44:01 följande:
    Ja, jag vet att du menar det, hundra, och därför värmer det extra mycket....

Men va fan då "berikats" !!!   jag har slitit SÅ IN I HELVETE för att få denna behagfulla lekamen, så det så. Tänkte det var lika bra å reda ut detta med en gång. 

Och tack igen.Glad Det är snälla ord du levererar ???. 

Men för helvete....ändra dina ??? till ett namn, det känns fel att inte ha ett namn på dig. 

Berikats med ork att få en sådan kropp då!

Förresten vet du vem jag är...visste inte om jag skulle säga det eller ej. Men skit samma!  
  • Anonym (???)
    NOEL75 skrev 2013-10-01 12:49:30 följande:
    Herregud vilken god stämning det blev här helt plötsligt!! Det är så jag känner att det är dags för en bild på invaliden...

Är det jag som kommer med den goda stämningen...då såg väl mitt beröm till Anton....så nu blev du så glad och var tvungen att visa en bild?
Svar på tråden Helkroppstråden