Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-07-26 11:25:03 följande:
    Njaa, Krokus, inte riktigt utan du måste söka in till denna gruppen först, och där visa att du liksom menar "allvar" med ditt postande, samt att du faktiskt håller god ton, om du efter en tid i den gruppen visar dig som en god medborgare kan du söka till den riktiga gruppen, där dom riktigt trevliga och gemytliga mänskorna håller till.

Ungefär så.Solig 

Mycket "riktigt" där...men va fan !!!! 

Men hur HINNER ni vara i alla grupper? Gör ni inget annat? Ni är ju här jämt....och ni borde ju vara ännu mer i de andra grupperna för de borde ju tilltala ännu mer? Eller är det inte lika kul när ingen retas lite?
  • Anonym (???)

Varför drar alla in magen så att revbenen sticker ut så mycket som möjligt?

• Anonym (???)
    The Riddler skrev 2013-07-31 12:25:20 följande:
    Hade gjort likadant om jag var lika hawt !! 

Så meningen med livet för en 17-årig tjej är att visa upp sin kropp för 50-åringar...ja, vart är världen på väg? Kul liv...verkligen!!
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-31 13:03:02 följande:
    Vet ni vad som är sorgligt? Människor som lever för att tracka ner på andra, och säga åt dem hur de ska leva sina liv!!

Det är sorgligt med 50-åriga gubbar som är ensamstående och att det hänger på FL halva nätterna för att titta på brudar.Skrattande
  • Anonym (???)
    Mandiisen skrev 2013-07-31 13:08:20 följande:
    Tråden finns inte kvar, bara så ni vet :)

Nej, den var tydligen för känslig.
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-31 17:39:55 följande:
    Anton tröttnar man inte att titta på! :-P

Nej, hans kropp är ju helt otroligt snygg och jag har aldrig sett något liknande...jag önskar så att jag fick se hans rumpa också....
  • Anonym (???)
    röderaff skrev 2013-07-31 20:21:37 följande:
    För sin ålder? Han är betydligt mer vältränad än 95% av 20-40-åringar!

På armarna ja. Men de flesta vill väl inte ens se ut så eller träna så mycket.
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-08-01 15:16:48 följande:
    Anonyma rövhål har en tendens att vara väldigt lika varandra i denna tråden. Nu kallar jag inte dig specifikt för ett rövhål, A2, om du nu av någon underlig anledning skulle ta åt dig. Men jag tror du anar principen.

Eller ??? 

Nä du ANTON det är jag som är RÖVHÅLET i denna tråd. Ta nu inte det ifrån mig.
  • Anonym (???)
    pinkdolly skrev 2013-08-01 15:18:53 följande:

Alla äpplen ser likadana ut... Eller nåt ;)

Alla silikonbröst ser också likadana ut...Skrattande
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-08-01 15:25:56 följande:
    Du behöver komma ut mer, fast mänskligheten, i största allmänhet, skulle säkert vara tacksam om du stannade inne.

Ok...du gillar verkligen att vara elak....mår du inte bra eller? Tycker du verkligen att silikonbröst inte är mer lika varann är andra bröst, förutom att en del beställer stora och en del jättestora?
Svar på tråden Helkroppstråden