Försöka igen efter MA :/
Håll ut kära du tills du vet säkert, men förstår verkligen hur du känner dig. Tror ju också att det är kört här. Vi får komma ihåg att vi har varandra i dom här jäävla motgångarna.
Förvirrad: Beklagar dina MF/MA!
Har fått sån konstig brännande känsla i bröstvårtorna, ena började igår och nu andra. Är en pina till och med att ha tröja på sig men man kan ju inte gå näck liksom! Nån som haft liknande och vet vad det beror på??
Hej tjejer! Minus of course. Nu känns det bara som att ja ja, ett mf till så får man ju iaf hjälp sen. Frågan är bara hur mycket man orkar psykiskt för på topp är jag inte direkt. Gråter nästan varje dag för man känner sig så förbannat oduglig, man kan inte ens behålla en graviditet. Så jag väntar väl på äl, igen! Usch ja diche, jag bävar också för vårat bf datum, 2/4. Kommer nog bli en jobbig dag om man inte är gravid igen då! Grattis ändå till din brorsson..
Ja jag försöker tänka så, att nu när jag nyss varit gravid blir jag kanske det snabbt igen. Man kan ju alltid hoppas! Ja i helgen ska vi upp till fjälls och åka skoter och ha roligt! Ska försöka glömma allt annat och bara ha kul, wish me luck! Massage, det var en bra idé! Ska fråga min bror, som är massör, om han har tid med mig något! Kanske även en ansiktsbehandling till? Var på mitt livs första bara härom veckan. Fy vad härligt med relax! Och vad mysigt att göra sånt med sin käraste! Får försöka få med mig min på nått sånt! Jennie: Åh fy du får gå igenom så mycket nu :( Varför måste allt jobbigt kända typ samtidigt? Tycker du är stark och gör det bra iaf. Och gråt ut bara, man får det! Och som sagt, trögtänkta karlar förstår verkligen inte, men nu kanske dom insåg lite bättre hur jobbigt det kan vara. Ja jag vågar knappt tänka på det, om dom inte hittar nått fel. Klart att nått är fel om det inte vill stanna kvar i magen! Jag kommer bli tokig om vi inte får hjälp! Men det kommer gå bra innan vi når dit, det bara måste det! Var stark tjejer, vi har varandra!
Hej tjejer! Har ni haft en bra helg? Hur går det för er? Har du äl nu diche? Och Jennie, jag hoppas du lider av många jobbiga gravsymptom ;)