Diche79 skrev 2013-01-16 12:55:59 följande:
Men tror du att du har fått MF då? Om det redan slutat och du inte haft ont? Jag hoppas på att det bara var lite slemhinnor! Ok, men gå "all-in" på jobbet så har du lite annat att tänka på under dagarna iaf. Jag jobbar som inköpare, har gjort det i några år. Igår var vi på kickoff, så då var det föreläsningar hela dagen. Jättebra för då tänker man inte på tjejmagen på hela dagen! Jennie - jag håller tummarna för dig! Tror allt kommer gå jättebra, men förstår att du är orolig! Ja, söv mig oxå och väck mig när jag är i vecka 30 :)) Mens planerad till fredag eller söndag beroende på vilken mönster den följer. Marsipan - välkommen hit! Jag hade samma som du, trodde jag var i v 12, men foster dött sen v6-7..! Men jag slapp skrapningen! Min sambo sa nyss att han var sur på sig själv. Sommaren 2011 hade vi egentligen bestämt att börja försöka, men sen ändrade han sig till sommaren 2012. Han ville inte att vi skulle vara först och ensamma i kompisgänget med barn-skaffandet... Nu visade det sig att alla av våra vänner blev gravida mellan aug-11 och jan-12!! Det ena paret planerar till och med nr 2, och hon beklagade sig i nov över att det tar så låååång tid att bli gravid...
Alltså jag vet inte, men ställer ju såklart in sig på det värsta. Hade lite ont första blödningsdagen men det kändes som mensvärk, inge värre än det. Jag vill också bli sövd så man slipper det här! Man får ju verkligen testa sitt psyke! Ja välkommen marsipan, jag hade ma v 14 men avstannat i v 10 och fick skrapas på direkten. Diche testar du igen i helgen eller? Ja tänk om man visste allt då, som man vet nu.. Är så frustrerande med alla runt om som liksom inte förstår nånting, jag blir så arg!