• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

ärdetmintur2013 skrev 2013-01-10 10:02:27 följande:
    Du får säkert ditt plus nu :D

Om man räknar samma dagar som cykeln var sist borde bim för riktiga bloddagen vara på lördag, men då hade jag bruna flytningar 3 dagar innan. Blev ledig imorgon så testar då!!
  • Bubbas
    Diche79 skrev 2013-01-10 15:04:15 följande:
    Men du Bubbas - hur lång tid brukar du ha mellan ÄL och mens i vanliga fall? Kollade lite bakåt i tråden och det är ju 3v sen som du hade ÄL, eller hur? Vanligen brukar man ha 14-16dgr mellan ÄL och mens.. Jag är  nu helt bergis på att du kommer plussa imorgon!!  :)) Isf får du hålla tummarna för mig och ärdetmintur2013 att vi plussar nästa helg! Tänkte på det tidigare idag, vi sexade 7dgr på rad.. Ska man verkligen orka med det i början på feb igen om det inte tog sig nu??!!!  :( Vilka i-landsproblem man har... !

Fan fan fan! Ljus ljusbruna flytningar nu :'( Hugger liksom till lite också nu, mensen är säkert på väg :( Alltså jag har aldrig haft koll på äl och innan vi började försöka i juni så hade jag P-ring så då var ju mensen väldigt regelbunden eftersom den kom då man hade ringfri vecka. Då var cykeln ca 24 dagar. Men nu efter ma:t har det ju varit sjukt oregelbundet och jättelänge mellan menserna. Frågade även barnmorskan när hon ringde i dec om hon trodde äl kommit igång och det hade den sa hon ifall jag haft mens..? Men hade en sån där lång, som hänger ner i toan, väldigt fräscht (kanske) äl flytning 18 dec.. Tror det skiter sig :(
  • Bubbas

Ja diche, vi orkar sexa 7 dagar i rad, jag hänger på! Tur att karlar sällan klagar ;) Men du, ropa inte hej innan du verkligen vet. Kanske blir det ett plus, även fast det molar :)

• Bubbas
    Diche79 skrev 2013-01-10 15:41:50 följande:
    Detsamma till dig, bruna flytningar är ingen fara! Min väninna fick lite blödningar vid sin vanliga mens, trots att hon var gravid! Och går det åt skogen för oss så tar vi nya tag i februari! :)

Ja och min syster blödde med båda sina pojkar. Även jag hade mörkbruna tjocka flytningar men det gick ju som det gick. Testar väl ändå imorgon..? Självklart, man får väl försöka tänka positivt och prova igen nästa gång, även om det är såå segt. All denna väntan, på äl, bim och allt vad det är.
  • Bubbas
    Diche79 skrev 2013-01-11 10:07:35 följande:
    Grattis gumman, vad kul!! Åh, jag blev så glad så jag nästan började gråta! :)) Vilken härlig fredag det blev nu! Du ska se att det kommer gå jättebra den här gången! Smitta av er på mig så jag får ett plus om en vecka!! Kram

Tack vad söt du är! Det känns helt sjukt. Man tillåter sig själv inte bli glad på nått vis, så att man inte blir lika sårad om det händer igen. Fick panik när jag såg resultatet tidigt imorse. Sambon jobbade till inatt så han sov och jag gick upp i sovrummet storgrinandes med testet i handen och skakade i hela kroppen. Han blev jätteglad såklart men jag vågar inte..
  • Bubbas

Tack tack tack, ni är så goa! Fortfarande ofattbart faktiskt. Kom på att det bara tog en månad förresten! Fick ma:t 3 okt, väntade en mens, dvs till november, åsså tog det sig i december. Sjukt. Såklart att jag håller tummarna, det är eran tur också mycket snart! :) Jennie, jag försöker ta till mig det du skrev, att vi väntar barn, inte missfall. Ska försöka komma ihåg det! Sambon erkände nu ikväll att han också är nervös. Lär nog sitta i ett tag!

• Bubbas

Hej tjejer. Jag tror redan att nått är fel. Dom ljus ljusbruna flytningarna som började i tors/fre är nu mörkbruna. Ibland lösa och ibland tjocka. Inte mycket men när jag är på toa och så :( Ska ringa min barnmorska ang plusset imorgon så får väl rådfråga henne då. Hade även sånna här mörka flytningar sist, ganska ofta.. Jag håller tummarna för dig diche!

• Bubbas
    Diche79 skrev 2013-01-14 07:16:24 följande:
    Hur går det Bubbas, har du kunnat sova nåt? Har det slutat blöda nu? Jag funderade på att testa imorse, men fegade ur. Köpte test från Doc Morris nu iaf, de mäter från 10! Så på tors/fre är det dags!

Har kunnat sova men haft molvärk sen jag testade. Nu när jag var på toa kom riktigt blod och jag är helt förstörd.
  • Bubbas

Det är som mens? Började som det brukar med bruna flytningar några dagar nu i helgen och idag blod med lite levrat som det brukar vara, plus "mensvärk" Väntar på att barnmorskan ska ringa upp men jag är inställd på att det är förlorat igen :'(

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/