Försöka igen efter MA :/
Om man räknar samma dagar som cykeln var sist borde bim för riktiga bloddagen vara på lördag, men då hade jag bruna flytningar 3 dagar innan. Blev ledig imorgon så testar då!!
Ja diche, vi orkar sexa 7 dagar i rad, jag hänger på! Tur att karlar sällan klagar ;) Men du, ropa inte hej innan du verkligen vet. Kanske blir det ett plus, även fast det molar :)
.................................LIVRÄDD!!
Tack tack tack, ni är så goa! Fortfarande ofattbart faktiskt. Kom på att det bara tog en månad förresten! Fick ma:t 3 okt, väntade en mens, dvs till november, åsså tog det sig i december. Sjukt. Såklart att jag håller tummarna, det är eran tur också mycket snart! :) Jennie, jag försöker ta till mig det du skrev, att vi väntar barn, inte missfall. Ska försöka komma ihåg det! Sambon erkände nu ikväll att han också är nervös. Lär nog sitta i ett tag!
Hej tjejer. Jag tror redan att nått är fel. Dom ljus ljusbruna flytningarna som började i tors/fre är nu mörkbruna. Ibland lösa och ibland tjocka. Inte mycket men när jag är på toa och så :( Ska ringa min barnmorska ang plusset imorgon så får väl rådfråga henne då. Hade även sånna här mörka flytningar sist, ganska ofta.. Jag håller tummarna för dig diche!
Det är som mens? Började som det brukar med bruna flytningar några dagar nu i helgen och idag blod med lite levrat som det brukar vara, plus "mensvärk" Väntar på att barnmorskan ska ringa upp men jag är inställd på att det är förlorat igen :'(