Försöka igen efter MA :/
Diche79 skrev 2012-12-17 08:56:44 följande:
God morgon alla, hur står det till idag? Bubbas - ÄL snart? Har du tänkt nåt om du ska använda stickor eller bara köra ändå? Jennie - hur mår du? Märker du av graviditeten nåt? Killerqueen - har du testat än? Jag börjar bli livrädd, vill gärna testa, men är såå rädd för ett negativt! Det är nu dag 38 sen min förra mens började. Skulle tro att det är 18dgr sen jag hade ÄL. (De första ÄL-flytningarna kom den 29/11) Är lite irriterad på mig själv för jag har börjat "känna efter" om jag är gravid eller inte. Ex så är brösten ömma och spända, tjejmagen molar och varje gång jag ätit så låter/bullrar den en hel del. Men det kan ju vara så att mensen kommer snart, och magen kanske bara är konstig för jag har ätit fel mat? Eller så är det pga de där kosttillskotten som jag har börjat tagit? Gaahhh, jag blir galen!!Hej hopp! Tänkte inte prova äl stickor, vi kör bara på. Enligt min äl app ska jag ha äl på fredag, men fertil fr.o.m. idag. Vi har haft sex varje dag nu sen jag slutade blöda, dvs fre lör sön och fortsätter väl den trenden hela veckan :) Jag tycker du ska testa dig, symptomen ljuger väl knappast hoppas jag!