• Hjärtat78

Vi gravida från RMC Malmö

Maybe var går du hos Bm? Jag går på Mama Mia här i Malmö och där gör man vecka 32-33, dom har UL där med läkare från KK Mas. Man kan även få gjort UL på Mas och det har inget med problem i graviditeten utan det får alla göra. Kolla igen med din Bm för det borde även du få göra.

Vår lille prins BF 130526
  • Hjärtat78

Jag har gjort totalt 2 Vul och 1 Rul framtill idag, mitt första Vul på Rmc blev tidigare lagd 1 vecka pga jag blödde. Men iom blödningen kom och gick så ringde jag min läkare på KK och då gjorde hon ett extra Vul för att se så allt såg bra ut vilket det gjorde. Dom vet inte varför jag blödde från vecka 6 till 11.

Du måste få kunna fråga din Bm Maybe om att få göra ett TUL eller att dom skickar en remiss till KK.

• Hjärtat78

Jag kan tis & helg jämn vecka och ons/tors ojämn fram till 28/4 sen kan jag vilken dag som helst ;)

Är i vecka 33 (32+2)

Idag har vi varit på första Föräldrautbildningen inför förlossningen och fick lite info.

• Hjärtat78

Annanax  tisdag jämn vecka är antingen 16 eller 30 april. Lilla Torg blir mysigt :)

• Hjärtat78

Karin13 vi har beställt Emmaljunga Nitro City med PolarSystem på G-Knapp här i stan.

• Hjärtat78

Grattis Maybe till ert lyckade Rul :) Även en till prins i gänget!!

Helgen 20 och 21 april funkar med så behöver vi inte ta det en vardag?!?

• Hjärtat78

Vår lille prins idag på sista UL innan förlossningen. Fick se han i 3D vilket var super häftigt och tårarna rann av glädje!! Fick se hur han tog sig i ansikttet och sen knöt handen för att gömma sig lite. Fick även se hela paketet igen med pungen och pillemannen hahah Flört

• Hjärtat78

Tack det kändes toppen Pussel att se han igen!! jag gjorde mitt UL på Mama Mia här i Malmö :)

Miillie81 så häftigt med 4D!! Vi fick se vanligt att han har lite hår men inte i 3D. Vad skiljer egentligen mellan 3D och 4D? Fick du även beräknad födelsevikt på KK?

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö