• Hjärtat78

Vi gravida från RMC Malmö

Vi ska med till Ullared och köpa en hel del till bebisen innan påsk :) Ska bli så kul att äntligen njuta av barnavdelningen, sist vi var där så ruvade jag men fick känningar att det inte hade lyckats :( Det var mitt kortaste besök där, mindre än 3 timmar.

Vad ska ni ha för vagn Miilli81?

Vår lille prins BF 130526
  • Hjärtat78

Då skiljer det bara 4 dagar mellan oss Miilli81! Nu ska det äntligen bli nya roliga minnen efter mkt otur 9maj dom sista åren. Mannen och jag firar 10år och tänker ta in på hotell en natt 9/5 innan lillen kommer ;)

Annanax vi åker till Ullared 27 mars ? ska bli härligt !!

• Hjärtat78

Var förbi Barnens hus idag och på onsdag ska dom ha Babykväll med bra erbjudande 19-21, fick tips att vänta tills dess då dom ska ha Babyskydd Brio Primo med bas för 1000:- som annars kostar det dubbla :)

Miillie81 vi brukar alltid åka Öresundrunt när vi firar vår dag, men i år tänkte vi göra lite mysigare eftersom det är 10 år hihi...  Ta bussen ner till hotellet & checka in Flört  Kanske blir rumskompisar??

• Hjärtat78

Jag hade tänkt köra till Barnens hus men efter fått höra att det var köer så körde jag rök Babyproffsen istället. Fick tips att man kan hyrlåna en ny Acta Graco babyskydd för 2000:- i 9 månader och när man retunerar den får man 1000:- tillbaka i tillgodo som du kan ha till nästa bilstol, så vi kör på den istället. Och det är en helt ny stol man hyr.

Karin13 jag har köpt lite mammakläder på HM, haft mina vanliga leggings till i tisdags (vecka24) och köpte mamaleggings för 99:- och sköna :)

• Hjärtat78

Tany jag hade ingen förstoppning under Fet, tror inte det är det har någon påverkan. Drick mycket vatten och testa katrinplommon.

• Hjärtat78

Tany jag gjorde FET i stimulerad cykel och tog Crinone morgon & kväll, mer kladd i byxorna men värt det nu Flört
    Det är först nu senare som jag är förstoppad, men sen vissa dagar kan jag gå på toa hur många gånger som helst.
    Går in i vecka 25 på måndag Glad

• Hjärtat78

Denna toppen köpte jag på H&M och är jätte skön/bra pris under 100-lappen. Vill inte betala hur mycket som helst för mammakläder :)

• Hjärtat78

Maybe: Skönt att allt såg bra ut!! Det var först när jag kände sparkarna som graviditeten kändes på riktigt :)

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö