• Malphie

Vi gravida från RMC Malmö

Stegen, välkommen hit :)

Min BM sa igår att hon inte ville lyssna efter hjärtljud för risken är att hon inte hittar det då här tidigt och då blir man inte lugnad utan bara ytterligare orolig.

• Malphie

Här har det skrivits en del på en vecka. Vi har varit iväg på Gran Canaria och bara kopplat av :)

Hoppas att ni alla har det bra?!

Idag har vi varit och kollat på vagn. Vi har bestämt oss för en Brio Smile. Har ni andra köpt/bestämt vagn?

• Malphie

Precis som Karin13 tar jag tacksamt emot tips på böcker.

Var hos läkaren igår och blev sjukskriven ytterligare en månad (15/4) och behöver tips på sysselsättning.

Läser gör jag redan mycket, men lite litteratur inför det kommande äventyret :) är ju aldrig fel.

Har ni tips på andra saker man kan göra hemma så berätta gärna. Kan ju inte städa toaletterna och köket varje dag...

• Malphie

Annanax, tack och lov har jag inga besvär av överstimuleringen längre. Nu har jag istället foglossning :/ vilket läkaren säger kom så pass tidigt pga överstimuleringen. Så beroende på hur man ser det så är det kanske överstimuleringen iallafall :)

• Malphie

UL imorgon, 20+1, och jag är nervös. Känner fortfarande inga regelrätta sparkar på utsidan, men en massa rörelse inne i magen. Känner dock inte något varje dag...

• Malphie

Tant Groda, var rädd om dig och Flash!

UL avklarat och allt såg bra ut med vår lilla Disney :)
    BF flyttat från 30/7 till 3/8. Oavsett när, så är vår lilla TJEJ välkommen

• Malphie

Jag trodde inte heller att de flyttade så jag frågade och fick till svar att en vecka fick de lov att flytta. Funderar dock på att hålla fast vid "vår" räkning.

• Malphie

Ringde RMC idag och frågade om det här med flyttning av BF. Vi enades om att jag (vi) ska gå på deras uträkningar, så nu är det den 29/7 som gäller :)

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö