Vi gravida från RMC Malmö
Annanax: Det stämmer bra med 31/7 :) Känns långt, men hoppas att tiden går fort.
Annanax: Det stämmer bra med 31/7 :) Känns långt, men hoppas att tiden går fort.
Trevlig helg tjejer!!
Måste bara kolla med er...
Idag är det 13+3 för mig (oss) vilket innebär att det är rätt lång tid kvar :) Är det någon mer som har svårt att låta bli att handla allt gulligt som ni ser?
Stegen: Då hade hon inte bara en dålig dag när jag var där... Det gjorde skitont, men jag trodde i min lilla värld att det berodde på att jag fortfarande var öm efter min överstimulering.
Hjärtat78: Har du handlat eller bara tittat? :)
Maybe: Vad skönt att kunna koppla av nu :)
Har precis skrivit ett mail till min BM. Igår hade jag så ont när jag rörde mig så jag trodde att jag skulle gå i sönder. Det går över efter en stund, men det skär av smärta när det väl gör ont.
Det har varit lika jävligt i natt. Att gå upp och kissa har varit ett rent helvete.
Detta gör mig onekligen orolig att något ska vara fel. Har inga blödningar, men något annat kan ju vara fel. Jag hoppas att det är extrem växtvärk...
Maybe: Håller tummarna för er!!
Då var man sjukskriven en månad till...suck!! Har varit hos sjukgymnast och läkare idag och konstaterat foglossning. Har köpt ett bälte, men läkaren var skeptisk till att det skulle fungera då jag har främre foglossning. Jag testar, hjälper det så hjälper det.
Det jobbiga är att inte veta om den lill* mår bra eller ej där inne. Känns långt kvar till nästa UL. Har ju varit rätt orolig för det lilla livet med tanke på hur ont jag har haft.
Får jag gnälla lite??
Idag är det 15+2 och jag tycker att det är så långt kvar till nästa ultraljud. Jag känner inget, jag har haft så ont och jag tycker inte det händer något med magen...jag är orolig. Skitorolig!!
Hur har ni haft det och gjort? Jag vet ju att Maybe gjorde ett extra UL och det hade jag oxå velat göra, men samtidigt är det som min man säger...när vill jag göra nästa? Och nästa? Kommer jag att stoppa?