• Malphie

Vi gravida från RMC Malmö

Maybe: Jag fick ta Citodon för min muskelinflammation och det fick jag utskrivet av gyn-läkare på KK i Malmö. Det är inget du ska knapra mycket av, men att ta en till natten så att du får lite sömn är ingen fara.
    Tänker på dig!

• Malphie

God Jul och Gott slut önskar jag er alla!!

Jag och mannen åker till USA på onsdag så det dröjer ett tag innan vi hörs igen.

Var rädda om er!

• Malphie

Maybe: När hade du ET?
    Angående överstimulering så finns det inget du kan köra mer än att ta det lugnt, dricka mkt och bara hoppas på att det inte blir mer än så här.
    Ta det från en som låg inne i tre veckor pga det...

• Malphie

Vilket KK är det? Om det inte är Malmö så rekommenderar jag dig att åka till gyn-akuten där.
    Hoppas det går över snart!!

• Malphie

Jag tog Progesteron i fyra dagar sen blev jag inlagd för överstimuleringen och då fanns det inte i huvudet alls...

• Malphie

Här är det helt ok :)
    Kom hem från USA igår och började jobba idag. Kändes konstigt att vara tillbaka på jobbet efter så lång frånvaro, men samtidigt väldigt roligt att träffa alla kollegor imorgon.

Imorgon är det 11+0 och jag mår bra. Har fortfarande dålig aptit, vilket jag haft hela tiden, men försöker att få i mig ngt var 3:e timme. Har lite molande värk från och till, typ mensvärk, men helt överkomligt. Inland blir jag lite orolig, men ingen blödning och vänner som varit gravida säger att det är växtvärk så då litar jag på det.

• Malphie

Tant Groda: Vi har haft det bra, men inte så mycket till semester dock. Min lillebror börjar att plugga där nästa vecka så vi var där för att hjälpa honom att komma i ordning. Det är inget lätt land att flytta till...allting är väldigt omständligt. Men men, lite annat hann vi med :)

Cornelia: KUB nästa tisdag i Lund. Nervöst!!

Ni andra som gjort KUB, har era värden varit bra? Hur går det hela till?

• Malphie

Visst är det fantastiskt att se det lilla livet där inne?!
    Vi fick en bild med oss hem från RMC när vi var där och den kostade ingenting.

• Malphie

Nej, ingen bild på embryot.

Vad det gäller missfallsrisken har jag ingen aning om den minskar för att man ser hjärtat slå. Är detta något du läst eller hört från någon?

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö