• Karin13

Vi gravida från RMC Malmö

Hej!
    Detta är en tråd för oss som blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö. Här kan vi följas åt under våra graviditeter och stötta och glädjas med varandra.
    Hoppas vi blir många som samlas här!

Själv blev jag gravid på 3:e försöket med IVF och har BF 17/6 2013.

• Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö
  • Tant Groda

Karin: jag känner ett lätt illamående från och till, framför allt på kvällen. Mat är det värsta som finns och jag är matglad i vanliga fall. För mig är kvällarna värst. Det känns som om någon slagit mig hårt i huvudet.

Malphie: Vad du har varit med om. Skönt att du är hemma nu och att du får en fin graviditet. Vad är en dreamgenii??

Annanax: lycka till på vul

• Malphie

En dreamgenii är en graviditetskudde som verkar helt underbar. Har bara läst gott om den och kan den hjälpa mig så är den värd 800:-

• Hjärtat78

Hej hoppas det är okey att jag hoppar in här, har gjort 3 IVF och 1 Fet på Rmc och lyckades bli gravid i september med via Fet. På fredag går jag in i vecka 16 och räknar ner till Rul 29 dec.

• Annanax

Grattis hjärtat! Jag var på vul idag och två små hjärtan blinkade tillbaka!

• Tany

Hjärtat: grattis med Graviditet:) kan du säga hur var FET för dig? var det i naturlig cykel? var det blastocyst? Jag har FET i januari efter 1 misslyckade IVF. Tack :)

• Hjärtat78

Tany jag gjorde min Fet i stimulerad cykel med Progynon som jag började med efter min senaste mens. Fick gå på Vul efter 10dgr där dom kollade tjockleken på slemhinnan och fick sen insatt en Blasto 1 vecka efteråt. Fet 12 sept & plussade 25 sept. Fick blödning veckan efter pluss och fick vul tidigare så den 10okt såg Margareta ett tickande hjärta. Gjorde 3 Ivf och fick 2 till frysen sista gången. Har endometrios så därför gjorde vi stimulerad. Köpte Fructus Femina (babyklister) som jag köpte i dansk hälsokost affär och började med det dagen innan jag började ruva. Lycka till med ditt Fet!!

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö