• Karin13

Vi gravida från RMC Malmö

Hej!
    Detta är en tråd för oss som blivit gravida efter IVF på RMC i Malmö. Här kan vi följas åt under våra graviditeter och stötta och glädjas med varandra.
    Hoppas vi blir många som samlas här!

Själv blev jag gravid på 3:e försöket med IVF och har BF 17/6 2013.

• Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö
  • Annanax

Malphie, klart man blir nervös. Men det kommer gå jättebra och allt blir så verkligt på en gång. Kram!

• cornelia95

Annanax: Jag fick mina två första missfall i v 10, det första var ett MA. Det sista fick jag i v 12. När jag var på ul i v 11 var allt som det skulle. Detta är en hemskt jobbig tid nu...försöker att inte oroa mig men det är inte så lätt..

• Annanax

Cornelia, så hemskt! Förstår att oron finns där ett tag till. Vet dem vad det berott på? Håller tummarna hårt! Kram

• Annanax

Vilka historier vi alla har att berätta! Kämpande, sorg och glädje. Därför trivs jag så bra i ivf-trådar. Vi förstår varandra och vår oro är befogad. Så skönt att kunna få förståelse och stöttning. Kram och tack till er alla.

• Tant Groda

Annanax: Javisst kan man inte annat än gilla dessa trådar. Så tråkigt bara att man behövt/behöver gå igenom detta. Men man har lärt sig så otroligt mycket genom denna resa.

• Malphie

Första bilden på vårt underverk håller jag nu i min hand :) Vad vi kunde se så var det "bara" en, men det räcker så bra så. Mannen såg hur hjärtat slog, jag ville bara att hon skulle sluta då det gjorde ont. Det beror tydligen på att jag fortfarande har väldigt stora äggstockar och vätska i buken efter överstimuleringen.

Skulle ha träffat Margareta, men det blev en Karina istället. Henne gillade jag inte alls...

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö