• Karin13

Vi gravida från RMC Malmö

Marisabelle: Stort grattis! Ja, visst är det fantastiskt att se det lilla hjärtat slå.

• Karin13

Grattis Malphie!!! Vad skönt att hon äntligen är ute efter allt som ni varit med om och så skönt att ni alla mår bra.

• Karin13

Det händer saker här:) Annanax vad härligt att ni ska få se era små på tisdag. Tant groda, det låter som det snart är dax för er också. Så spännande! Jag hade också mycket halsbränna under graviditeten och tyckte det hjälpte att lägga lite kuddar under huvudet när jag skulle sova, så jag satt lite mer upp. Någon natt satt jag t.o.m i soffan och sov, kanske inte jättekul men det hjälpte.

• Karin13

Vad spännande Tant Groda. Då kanske det blir en fin födelsedagspresent till 12-åringen. Pussel då är det riktigt nära för dig också:) Håller med om att tiden går fort när man har bebis. Vår kille blev tre veckor igår.

• Karin13

Ja du Malphie.... Det där med namn går inte bra alls. Fast min systerson hade ett bra förslag. Han tyckte vi kunde vänta tills bebisen är så stor att han kan prata. Då kan han själv bestämma vad sitt namn:))

• Karin13

Annanax: Hur känns det inför morgondagen? Är du redo för att få se dina små?

• Karin13

Hoppas det sätter igång ordentligt nu Tant Groda. Då kanske det blir tre bebisar idag i den här tråden, både du och Annanax. Skulle ju vara kul!

• Karin13

Oj, det händer mycket här:) Tant Groda, ett stort grattis till er lilla Isa. Annanax vilka fina tjejer du har! Pussel, ett stort grattis till dig också. Lite roligt att läsa om din förlossning för den låter väldigt lik min. När jag ringde till förlossningen tyckte bm att jag skulle vänta några timmar med att komma in, men jag vägrade och tur var det. Var nämligen också öppen 7 cm när jag kom dit. Så det tog bara några timmar så var han ute. Så lustgasen blev min bästa vän. Vår kille föddes också på Bf.

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö