Vi gravida från RMC Malmö
Annanax: Tio i elva låter kanon. Då ses vi då!
Annanax: Tio i elva låter kanon. Då ses vi då!
Tant Groda: Synd att du inte kommer i morgon. Hade varit kul att träffa dig, men det viktiga är ju att du orkar och mår bra. Vi får hoppas att vi ses nästa gång istället.
Maybe: Hoppas att du orkar komma i morgon, hade varit kul att träffas. Förra gången vi träffades hade vi inga som helst problem att hitta varandra, så jag tror inte du behöver oroa dig. Leta efter ett gäng med tjocka magar, så löser det sig. Hittar du inte oss andra så skriv här i tråden så håller vi koll och letar upp dig.
Annanax: Jag tänkte komma idag. Kanske bara blir du och jag, ska vi träffas ändå? I så fall ska jag möta dig vid tåget tio i elva?
Håller med Annanax. Fast Malphie kanske kommer, kom just på att det vet vi inte riktigt. Vore ju synd om hon står där själv. Fast vi kan väl säga att vi träffas 11.30 så slipper du rusa iväg. Blev det krångligt nu:))
Vad bra Malphie, vi skriver visst samtidigt:) Jag kommer gärna, vad säger du Annanax?
Nu skriver vi samtidigt igen:)) För min del går det bra en annan dag också, är rätt flexibel.
Ja, nu blev det lite snurrigt:)) Ska vi köra på nästa vecka då? Bara det inte står någon stackare på stationen i Malmö nu...
Då ses vi nästa vecka istället och hoppas på att vi blir några fler. Då slipper jag stressa till föräldrarutbildningen idag. Jag kan de flesta dagar nästa vecka, så bestäm ni tid. Det börjar närma sig mitt Bf, så jag har inte vågat planera in så mycket den närmsta tiden.
Måndag kväll funkar för mig också. Tisdag dag är då jag inte kan nästa vecka, har ett läkarbesök.