Vi gravida från RMC Malmö
Hi, hi och jag åt massor av apelsiner när jag mådde illa. Var inte sugen på något annat, jo smörgåsrån:)
Hi, hi och jag åt massor av apelsiner när jag mådde illa. Var inte sugen på något annat, jo smörgåsrån:)
Libra: Vad oroligt det måste vara för dig. Jag håller tummarna hårt för att allt ska gå bra. Tycker absolut att du ska ringa och prata med dem på RMC i morgon. Skickar några styrkekramar!
Nu är det klart med hur jag ska jobba framöver, så från och med nästa vecka har jag tid att träffas på eftermiddagarna. Ska jobba halvtid och slutar därför klockan 11.00. Den 10 maj går jag hem helt. Känns skönt att ha det planerat.
Jag har det väldigt "ovanliga" namnet Karin Svensson, så jag misstänker att det är helt hopplöst att hitta mig på facebook:) Tror att det är en bra idé att jag lägger till er istället.
Libra: Hoppas det har gått bra för dig idag. Tråkigt att de inte ville hjälpa dig på RMC.
Jag kommer också på torsdag! Ska bli kul att träffas. Har nog möjlighet att komma den 7:e också. Ska på föräldrargrupp klockan 15.00, men borde väl hinna med en lunch innan dess:)
Vad synd att du inte kan någon av dagarna Tant Groda, men förhoppningsvis blir det fler gånger.
Nu tror jag att jag har hittat er på FB. Om inte så har någon annan fått en vänförfrågan och undrar vem jag är:)
Ser att några av er redan svarat.
Vill bara varna för att jag inte är speciellt aktiv på FB, så det är ingen bra idé att försöka kontakta mig där.
Annanax: 12.30 blir perfekt, då hinner jag vara med innan det är dax för föräldrargrupp. Tant groda: Vi har bestämt oss för en Bugaboo Buffalo, blev inspirerad av dig så tack för tipset!
Libra grattis till graviditeten! Hoppas att allt ser bra ut i morgon. Håller tummarna för dig.
Annanax det blir bra med 12.30 vid Espresso House.
För mig får du gärna komma Malphie. Jag har inte varit känsligare än vanligt under graviditeten.