• Anonym

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Jag och min pojkvän bor 10 mil ifrån varandra, under veckorna så är våran enda kontakt genom telefon och dator, jag tycker att kontakten är viktig, man vill väl höras av om man älskar varandra?
    Nu tror jag att han har hittat någon annan, han sade igår att han vill "tagga" ner på kontakten, jag blev jätteledsen och försökte ringa men han skrev att han måste sova.. såhär ser en vanlig dag ut i våran kontakt :

SMS ( skriver rätt av telefonloggen )

Jag 06.30 - God morgon älskling :) Har du vaknat? Jag älskar dig <3
    Jag 07.00  - Har du sovmorgon idag ?:)<3
    Han 07.25 - Godmorgon sötnos, jag vaknade inte av larmet på mobilen, måste skynda mig nu ringer dig på lunchen,puss.

Jag 07.27 - Okej, ring sen då :) Älskar dig <3
    Jag 09.00 - Jag saknar dig :( snart ses vi, puss <3
    Jag 09:45 - Har du inte tid att skriva idag?:)<3

11.30 Han ringer, vi pratar i en halvtimme

Jag 12.10- saknar redan din röst<3 puss älskar dig hjärtat
    Han 12:34- Love you too
    Jag 12:50 - Ringer du när du har slutat ?:)
    Jag 13:00 - hoho?
    Jag 13:30 - Saknar dig:)<3

Han 16.34 -Jag ringer dig ikväll, ska byta däck på bilarna med Jonne, love you!
    Jag 16:37 - Okej, tar det lång tid ?:) Älskar dig
    Han 16:42 - Någon timme eller två
    Jag 16:45 - Okej, vad glad jag blir när du säger att du älskar mig tillbaka..:/
    Han 16.47 - Men jag skrev ju det tidigare, ringer sen:)

Jag 18:00 - Är ni klara? :) puss
    Jag 18:20 - hoho ?

Provar ringa 18:30, utan svar.

Han ringer upp 19:02 och vi pratar i en timme ungefär.

Jag 20:30 - ska du sova tidigt idag ?:)
    Han 20:43 - Jao :) Ska upp tidigt ju-
    Jag 20:44 - Ringer du och säger godnatt då ?:) Puss
    Han 20:46 - Japp älskling :)

Sen skrev vi lite på facebook sen skulle han fixa något att äta.

Jag 22:14 - Ska du sova snart ?:)puss
    Jag 22.18 - Hoho ?:)

Provar ringa vid 23 utan svar, ringer tio minuter senare och han har somnat i soffan säger han , vi pratar en stund och säger Godnatt.

Sen mitt sista sms 23:55 - Godnatt, jag älskar dig mest, pussar, saknar dig <3 <3 :)

Som ni ser så är han ju knappt intresserad av att prata med mig, tror ni att han har träffat någon annan`?:/ 

• Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
  • Anonym (tjej)

Men gud, tagga ner. Orka sitta och skriva sms 1 gång i halvtimmen. Och jag skulle bli förbannad om min kille skrev :: Synd att du inte säger att du älskar mig tillbaka när jag redan skrivit det en gång tidigare under dagen.. Jobbig människa verkar du vara!!

• auhgh20

Fy fan vilka tråkiga, dåliga, och typiska svenska respons ni skriver. Varför är det dåligt att ha kontakt med sin pojkvän? Varför är det dåligt att vara ''på?''  Varför är det dåligt att vara ''efterhängsen?''. NI har ju fan problem! Om man skickar sms till sin pojkvän och det  räknas som på, jag vet inte vad. Tycker ts är normal och ni som säger att ts är efterhängsen är efterblivna. Varför är det fel att skicka sms till någon man älskar?

• auhgh20

Och varför måste ni vara så elaka?

• Fiona M
    auhgh20 skrev 2012-10-22 22:41:22 följande:
    Fy fan vilka tråkiga, dåliga, och typiska svenska respons ni skriver. Varför är det dåligt att ha kontakt med sin pojkvän? Varför är det dåligt att vara ''på?''  Varför är det dåligt att vara ''efterhängsen?''. NI har ju fan problem! Om man skickar sms till sin pojkvän och det  räknas som på, jag vet inte vad. Tycker ts är normal och ni som säger att ts är efterhängsen är efterblivna. Varför är det fel att skicka sms till någon man älskar?
    hej TS?
  • Kevlarsjäl
    Eh, skicka ett hoho för att han inte svarat på fyra minuter?
    Skicka tre sms trots att han inte svarar under hans jobbtid fastän han har sagt att han skall ringa på lunchen?
    Börjar att tjata och ringa när hon vet att han är upptagen med att byta däck på bilen och det inte ens har gått två timmar som han sade att det skulle ta?

Uppenbarligen vill inte killen ha det såhär, och det är förståeligt. Dessutom skicka jag älskar dig i princip varje sms, och sedan bli sur/ledsen för att han inte skriver det tillbaka när han redan har sagt det. Det hade varit okej att ha såhär mycket kontakt om båda vill det, men nu vill ju helt uppenbart inte denna killen det. Därför är det fel. Det är ju psykisk terror för fan. 
  • Coyote
    Eftersom killen uppenbarligen inte gillar det så är det dåligt?
  • Anonym
    Han jobbar. Han sa han skulle ringa på lunchen. Han bytte däck på en  bil men ts kunde inte ge hon 2 timmars frist utan skrev och ringde INNAN han ens haft en chans att bli klar. Sen smsar hon för fullt när han är hungrig och trött och slutligen väcker hon honom! Är det helt normalt enligt dig?
  • Gabuski

Men oj. Du måste skaffa dig en hobby.

Jag träffade en kille en gång som höll på så där. Smsade hela tiden och skrev "lever du?" om jag inte svarade direkt. Tre dagar tog det, sedan svarade jag på ett "lever du?"-sms med orden; "nä, jag är stendöd, lika bra att du slutar smsa mig"

Han kommer tröttna på dig, du kväver honom. Och skriv inte "hoho", det är bara stört.

• auhgh20
    Gabuski skrev 2012-10-22 23:00:07 följande:
    Han kommer tröttna på dig, du kväver honom. Och skriv inte "hoho", det är bara stört.
    Varför är det stört att skriva hoho?
Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(