Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
auhgh20 skrev 2012-10-22 22:41:22 följande:
Fy fan vilka tråkiga, dåliga, och typiska svenska respons ni skriver. Varför är det dåligt att ha kontakt med sin pojkvän? Varför är det dåligt att vara ''på?'' Varför är det dåligt att vara ''efterhängsen?''. NI har ju fan problem! Om man skickar sms till sin pojkvän och det räknas som på, jag vet inte vad. Tycker ts är normal och ni som säger att ts är efterhängsen är efterblivna. Varför är det fel att skicka sms till någon man älskar?Skicka tre sms trots att han inte svarar under hans jobbtid fastän han har sagt att han skall ringa på lunchen?
Börjar att tjata och ringa när hon vet att han är upptagen med att byta däck på bilen och det inte ens har gått två timmar som han sade att det skulle ta?
Uppenbarligen vill inte killen ha det såhär, och det är förståeligt. Dessutom skicka jag älskar dig i princip varje sms, och sedan bli sur/ledsen för att han inte skriver det tillbaka när han redan har sagt det. Det hade varit okej att ha såhär mycket kontakt om båda vill det, men nu vill ju helt uppenbart inte denna killen det. Därför är det fel. Det är ju psykisk terror för fan.