• Anonym

    Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

    Jag och min pojkvän bor 10 mil ifrån varandra, under veckorna så är våran enda kontakt genom telefon och dator, jag tycker att kontakten är viktig, man vill väl höras av om man älskar varandra?
    Nu tror jag att han har hittat någon annan, han sade igår att han vill "tagga" ner på kontakten, jag blev jätteledsen och försökte ringa men han skrev att han måste sova.. såhär ser en vanlig dag ut i våran kontakt :

    SMS ( skriver rätt av telefonloggen )

    Jag 06.30 - God morgon älskling :) Har du vaknat? Jag älskar dig <3
    Jag 07.00  - Har du sovmorgon idag ?:)<3
    Han 07.25 - Godmorgon sötnos, jag vaknade inte av larmet på mobilen, måste skynda mig nu ringer dig på lunchen,puss.

    Jag 07.27 - Okej, ring sen då :) Älskar dig <3
    Jag 09.00 - Jag saknar dig :( snart ses vi, puss <3
    Jag 09:45 - Har du inte tid att skriva idag?:)<3

    11.30 Han ringer, vi pratar i en halvtimme

    Jag 12.10- saknar redan din röst<3 puss älskar dig hjärtat
    Han 12:34- Love you too
    Jag 12:50 - Ringer du när du har slutat ?:)
    Jag 13:00 - hoho?
    Jag 13:30 - Saknar dig:)<3

    Han 16.34 -Jag ringer dig ikväll, ska byta däck på bilarna med Jonne, love you!
    Jag 16:37 - Okej, tar det lång tid ?:) Älskar dig
    Han 16:42 - Någon timme eller två
    Jag 16:45 - Okej, vad glad jag blir när du säger att du älskar mig tillbaka..:/
    Han 16.47 - Men jag skrev ju det tidigare, ringer sen:)

    Jag 18:00 - Är ni klara? :) puss
    Jag 18:20 - hoho ?

    Provar ringa 18:30, utan svar.

    Han ringer upp 19:02 och vi pratar i en timme ungefär.

    Jag 20:30 - ska du sova tidigt idag ?:)
    Han 20:43 - Jao :) Ska upp tidigt ju-
    Jag 20:44 - Ringer du och säger godnatt då ?:) Puss
    Han 20:46 - Japp älskling :)

    Sen skrev vi lite på facebook sen skulle han fixa något att äta.

    Jag 22:14 - Ska du sova snart ?:)puss
    Jag 22.18 - Hoho ?:)

    Provar ringa vid 23 utan svar, ringer tio minuter senare och han har somnat i soffan säger han , vi pratar en stund och säger Godnatt.

    Sen mitt sista sms 23:55 - Godnatt, jag älskar dig mest, pussar, saknar dig <3 <3 :)

    Som ni ser så är han ju knappt intresserad av att prata med mig, tror ni att han har träffat någon annan`?:/ 

  • Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
  • Nirvana

    Jag tycker det verkar som du lite väl het. Jag har varit där själv och vet det är lätt att bli så när man är kär.
    Kan förstås inte svara på hur ni kommunicerat innan men utifrån den loggen tycker jag inte det finns något som direkt antyder på att han skulle träffat någon annan. Jag rekommenderar dig att backa av lite grann, skriver man för mycket kan det tyvärr få omvänd effekt. Och det är precis som de säger- om du inte hör av dig och han hör av sig så vet du, men jag vet att det är skitjobbigt och gå hoppas.

  • Anonym (Mannen)

    Oavsett avståndet, jag skulle känna mig kvävd av det där, särskilt ditt ständiga pockande på uppmärksamhet och bekräftelse. Ge honom lite utrymme att hinna sakna dig, prova att vänta på att HAN tar kontakt. Han hinner aldrig sakna att höras av med dig när du är som ett plåster hela dagen.

    Hotet för ert förhållande är inte att han vill tagga ner på kontakten, tvärtom är det vad som kan rädda ert förhållande.

  • KimJo

    Det är inte konstigt att han slutar svara. Du är ju jobbig. Låt han få lite space, du kväver honom ju. 

  • JoJo Flikkan

    Jag är rätt jobbig själv, men du ÄR verkligen jobbig!!! Tagga ner!! När skulle han hinna träffa någon annan??
    Umgås med dina vänner eller hitta på något  så går tiden fortare medans du väntar på att han hör av sej!!

  • yndra

    Shit! Ni pratar ju hela tiden!! Jag vet att det blir extra viktigt att prata nar man ar langt ifran varandra, jag hade maken pa andra sidan atlanten i nastan 2 ar sa jag vet att det suger att inte kunna prata nar man sjalv vill. Men man maste backa och lata den andra ha sin vardag nar man bor isar.

  • Anonym (OMG)

    Åh herre gud! Jag blev less på dig av att bara läsa det där! Det är ett under att grabben står ut utan att sparka bakut! T A G G A N E R för i helvete!
    Jag tycker att jag har varit för på mot mina pojkvänner och min man ibland men herregud, du spelar i en helt annan liga! :O

  • Anonym (!!)

    Skulle inte orka det jag heller om jag var han.

  • pluvdo

    Usch, jag skäms nästan när jag läser det där. Jag var själv sådan när jag var yngre och... ja, du måste lugna ner dig. Jag har förresten varit i hans sits också och efter x antal "puss puss gulligullsnutt älskar dig <3 <3 <3" så riktigt kröp det av irritation i mig. För tjatigt helt enkelt.

    Det är ingenting som direkt säger att han träffat någon annan, däremot så kanske han går och gör det snart när du är så på att han blir irriterad på dig.

    Något jag dock reagerade på var att han skrev "I love you" istället för "jag älskar dig". Det känns inte lika genuint på något sätt. Som att han distanserar sig från det hela genom att inte säga "älskar dig" utan istället "aaaj löööv joo" typ.

    Det hade i alla fall jag reagerat på mer än något annat i detta fallet.

  • Anonym (panik)

    Alltså, chilla tjejen! Jag fick halvt panik bara av att läsa ditt inlägg och alla sms du skickar. 
    Andas, ta det lugnt och låt han hinna svara på ett sms innan du skickar flera stycken för att få svar...

    Om min kille skulle skicka sms som du skulle jag reagera precis likdant, liiiite space måste man få ha 

  • Anonym (Sanna)

    Skriver du såhär mycket till han varje dag? Jag förstår att man vill höras när man inte lever ihop. Men lyssna på oss alla här i tråden när vi säger att detta kommer bara döda ert förhållande om du fortsätter att jaga han så. Tyvärr sant. Så vill du fortsätta vara tillsammans med honom så lugnar du ner dig lite :)

Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(