• Anonym

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Jag och min pojkvän bor 10 mil ifrån varandra, under veckorna så är våran enda kontakt genom telefon och dator, jag tycker att kontakten är viktig, man vill väl höras av om man älskar varandra?
    Nu tror jag att han har hittat någon annan, han sade igår att han vill "tagga" ner på kontakten, jag blev jätteledsen och försökte ringa men han skrev att han måste sova.. såhär ser en vanlig dag ut i våran kontakt :

SMS ( skriver rätt av telefonloggen )

Jag 06.30 - God morgon älskling :) Har du vaknat? Jag älskar dig <3
    Jag 07.00  - Har du sovmorgon idag ?:)<3
    Han 07.25 - Godmorgon sötnos, jag vaknade inte av larmet på mobilen, måste skynda mig nu ringer dig på lunchen,puss.

Jag 07.27 - Okej, ring sen då :) Älskar dig <3
    Jag 09.00 - Jag saknar dig :( snart ses vi, puss <3
    Jag 09:45 - Har du inte tid att skriva idag?:)<3

11.30 Han ringer, vi pratar i en halvtimme

Jag 12.10- saknar redan din röst<3 puss älskar dig hjärtat
    Han 12:34- Love you too
    Jag 12:50 - Ringer du när du har slutat ?:)
    Jag 13:00 - hoho?
    Jag 13:30 - Saknar dig:)<3

Han 16.34 -Jag ringer dig ikväll, ska byta däck på bilarna med Jonne, love you!
    Jag 16:37 - Okej, tar det lång tid ?:) Älskar dig
    Han 16:42 - Någon timme eller två
    Jag 16:45 - Okej, vad glad jag blir när du säger att du älskar mig tillbaka..:/
    Han 16.47 - Men jag skrev ju det tidigare, ringer sen:)

Jag 18:00 - Är ni klara? :) puss
    Jag 18:20 - hoho ?

Provar ringa 18:30, utan svar.

Han ringer upp 19:02 och vi pratar i en timme ungefär.

Jag 20:30 - ska du sova tidigt idag ?:)
    Han 20:43 - Jao :) Ska upp tidigt ju-
    Jag 20:44 - Ringer du och säger godnatt då ?:) Puss
    Han 20:46 - Japp älskling :)

Sen skrev vi lite på facebook sen skulle han fixa något att äta.

Jag 22:14 - Ska du sova snart ?:)puss
    Jag 22.18 - Hoho ?:)

Provar ringa vid 23 utan svar, ringer tio minuter senare och han har somnat i soffan säger han , vi pratar en stund och säger Godnatt.

Sen mitt sista sms 23:55 - Godnatt, jag älskar dig mest, pussar, saknar dig <3 <3 :)

Som ni ser så är han ju knappt intresserad av att prata med mig, tror ni att han har träffat någon annan`?:/ 

• Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
  • Coyote

Oj jäklar! Från appen kunde jag inte se hur sjukt många och påfrestande sms du skickar, men jag håller med de alla, tagga ner, för fan! Han har knappast träffat någon annan, han lär nog bara inte ha riktigt samma uppmärksamhetsbehov som du har.

• webby

Tagga ner en smula och låt snubben andas, han har garanterat inte träffat någon annan, för helt ärligt, så ofta som du skickar och ringer är jag förvånad att han ens hinner gå på toa Förvånad 

• Anonym (scary)

OMG - jag hade gjort slut med dig bara på grund av det där TS, och har för övrigt faktiskt även gjort det med en pojkvän som höll på som du. Detta trots att jag bodde i Göteborg och han i Sydney - man kan kväva någon ändå. Han messade, mailade, skickade brev, dikter, presenter - ja vete f-n allt - fattar inte hur han hade tid... Till slut kändes det som jag var med i nån jäkla stalkerfilm. Gjorde slut och gissa vem som sedan dök upp utanför min ytterdörr en mörk kväll - efter att ha flugit i 35 timmar - oh my jesus! Back off är mitt tips!

• P30

Först och främst måste jag berömma dig för att du är modig och faktiskt lägger ut precis som det ser ut en dag. Jag tror att de flesta andra hade tyckt det var jobbigt och/eller pinsamt att hänga ut sig på det sättet. Och kanske känt att folk kommer att förstå vilket enormt bekräftelsebehov jag har - och det kommer att bli jobbigt för mig.

Om inte annat känns det nog så nu.

Så - vännen. Skälet till att du vill höra att han älskar dig och saknar dig hela tiden bottnar inte i att du är mycket kärare än honom. Det bottnar i att du har betydligt sämre självkänsla än honom. Varje gång han skriver något gulligt hoppar det till inom dig, varje gång han inte har skrivit något på en halvtimme så känns det tommare och tommare tills du inte står ut.

Du behöver hitta ett annat sätt att få bekräftelse än via sms och telefonsamtal från honom. Bli gruppträningsinstruktör, eller gör vad som helst där du får känna dig riktigt bra och riktigt uppskattad. 

Ditt enda andra alternativ är terapi eller att bli ensam och bitter. Du behöver göra något åt ditt liv och din självkänsla asap. 

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Hedebris

shit pommes!!! känns som du kväver honom, VERKLIGEN!

varför ringer du honom och bombaderar honom med sms när han säger att han ringer upp dig sen?

• Coyote
    CoolJen skrev 2012-10-22 10:14:04 följande:
    Är det bara jag som bara ser sms 06.30 och sen inget mer?
    Från appen ser man inte mer än så, jag såg bara det och fattade inte varför folk gick i taket. Sen slog jag på datorn, och OMG! Ska se om jag kan citera så du ser...
    Anonym skrev 2012-10-22 01:35:51 följande:
    Jag och min pojkvän bor 10 mil ifrån varandra, under veckorna så är våran enda kontakt genom telefon och dator, jag tycker att kontakten är viktig, man vill väl höras av om man älskar varandra?
    Nu tror jag att han har hittat någon annan, han sade igår att han vill "tagga" ner på kontakten, jag blev jätteledsen och försökte ringa men han skrev att han måste sova.. såhär ser en vanlig dag ut i våran kontakt :

SMS ( skriver rätt av telefonloggen )

Jag 06.30 - God morgon älskling :) Har du vaknat? Jag älskar dig <3
    Jag 07.00  - Har du sovmorgon idag ?:)<3
    Han 07.25 - Godmorgon sötnos, jag vaknade inte av larmet på mobilen, måste skynda mig nu ringer dig på lunchen,puss.

Jag 07.27 - Okej, ring sen då :) Älskar dig <3
    Jag 09.00 - Jag saknar dig :( snart ses vi, puss <3
    Jag 09:45 - Har du inte tid att skriva idag?:)<3

11.30 Han ringer, vi pratar i en halvtimme

Jag 12.10- saknar redan din röst<3 puss älskar dig hjärtat
    Han 12:34- Love you too
    Jag 12:50 - Ringer du när du har slutat ?:)
    Jag 13:00 - hoho?
    Jag 13:30 - Saknar dig:)<3

Han 16.34 -Jag ringer dig ikväll, ska byta däck på bilarna med Jonne, love you!
    Jag 16:37 - Okej, tar det lång tid ?:) Älskar dig
    Han 16:42 - Någon timme eller två
    Jag 16:45 - Okej, vad glad jag blir när du säger att du älskar mig tillbaka..:/
    Han 16.47 - Men jag skrev ju det tidigare, ringer sen:)

Jag 18:00 - Är ni klara? :) puss
    Jag 18:20 - hoho ?

Provar ringa 18:30, utan svar.

Han ringer upp 19:02 och vi pratar i en timme ungefär.

Jag 20:30 - ska du sova tidigt idag ?:)
    Han 20:43 - Jao :) Ska upp tidigt ju-
    Jag 20:44 - Ringer du och säger godnatt då ?:) Puss
    Han 20:46 - Japp älskling :)

Sen skrev vi lite på facebook sen skulle han fixa något att äta.

Jag 22:14 - Ska du sova snart ?:)puss
    Jag 22.18 - Hoho ?:)

Provar ringa vid 23 utan svar, ringer tio minuter senare och han har somnat i soffan säger han , vi pratar en stund och säger Godnatt.

Sen mitt sista sms 23:55 - Godnatt, jag älskar dig mest, pussar, saknar dig <3 <3 :)

Som ni ser så är han ju knappt intresserad av att prata med mig, tror ni att han har träffat någon annan`?:/ 

• Anonym

Leta upp inlägg 77, sida 8....
  • MajaVira
    Kolla inlägg #77, så kanske du kan se allt.
  • Tösabiten88

oj, du måste lugna ner dej.  Det räcker väl med ett på morgonen och sedan ett vid lunch och sedan höras av på kvällen precis innan läggdax ?.

* Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(