Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
Först och främst måste jag berömma dig för att du är modig och faktiskt lägger ut precis som det ser ut en dag. Jag tror att de flesta andra hade tyckt det var jobbigt och/eller pinsamt att hänga ut sig på det sättet. Och kanske känt att folk kommer att förstå vilket enormt bekräftelsebehov jag har - och det kommer att bli jobbigt för mig.
Om inte annat känns det nog så nu.
Så - vännen. Skälet till att du vill höra att han älskar dig och saknar dig hela tiden bottnar inte i att du är mycket kärare än honom. Det bottnar i att du har betydligt sämre självkänsla än honom. Varje gång han skriver något gulligt hoppar det till inom dig, varje gång han inte har skrivit något på en halvtimme så känns det tommare och tommare tills du inte står ut.
Du behöver hitta ett annat sätt att få bekräftelse än via sms och telefonsamtal från honom. Bli gruppträningsinstruktör, eller gör vad som helst där du får känna dig riktigt bra och riktigt uppskattad.
Ditt enda andra alternativ är terapi eller att bli ensam och bitter. Du behöver göra något åt ditt liv och din självkänsla asap.