• Anonym

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Jag och min pojkvän bor 10 mil ifrån varandra, under veckorna så är våran enda kontakt genom telefon och dator, jag tycker att kontakten är viktig, man vill väl höras av om man älskar varandra?
    Nu tror jag att han har hittat någon annan, han sade igår att han vill "tagga" ner på kontakten, jag blev jätteledsen och försökte ringa men han skrev att han måste sova.. såhär ser en vanlig dag ut i våran kontakt :

SMS ( skriver rätt av telefonloggen )

Jag 06.30 - God morgon älskling :) Har du vaknat? Jag älskar dig <3
    Jag 07.00  - Har du sovmorgon idag ?:)<3
    Han 07.25 - Godmorgon sötnos, jag vaknade inte av larmet på mobilen, måste skynda mig nu ringer dig på lunchen,puss.

Jag 07.27 - Okej, ring sen då :) Älskar dig <3
    Jag 09.00 - Jag saknar dig :( snart ses vi, puss <3
    Jag 09:45 - Har du inte tid att skriva idag?:)<3

11.30 Han ringer, vi pratar i en halvtimme

Jag 12.10- saknar redan din röst<3 puss älskar dig hjärtat
    Han 12:34- Love you too
    Jag 12:50 - Ringer du när du har slutat ?:)
    Jag 13:00 - hoho?
    Jag 13:30 - Saknar dig:)<3

Han 16.34 -Jag ringer dig ikväll, ska byta däck på bilarna med Jonne, love you!
    Jag 16:37 - Okej, tar det lång tid ?:) Älskar dig
    Han 16:42 - Någon timme eller två
    Jag 16:45 - Okej, vad glad jag blir när du säger att du älskar mig tillbaka..:/
    Han 16.47 - Men jag skrev ju det tidigare, ringer sen:)

Jag 18:00 - Är ni klara? :) puss
    Jag 18:20 - hoho ?

Provar ringa 18:30, utan svar.

Han ringer upp 19:02 och vi pratar i en timme ungefär.

Jag 20:30 - ska du sova tidigt idag ?:)
    Han 20:43 - Jao :) Ska upp tidigt ju-
    Jag 20:44 - Ringer du och säger godnatt då ?:) Puss
    Han 20:46 - Japp älskling :)

Sen skrev vi lite på facebook sen skulle han fixa något att äta.

Jag 22:14 - Ska du sova snart ?:)puss
    Jag 22.18 - Hoho ?:)

Provar ringa vid 23 utan svar, ringer tio minuter senare och han har somnat i soffan säger han , vi pratar en stund och säger Godnatt.

Sen mitt sista sms 23:55 - Godnatt, jag älskar dig mest, pussar, saknar dig <3 <3 :)

Som ni ser så är han ju knappt intresserad av att prata med mig, tror ni att han har träffat någon annan`?:/ 

• Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
  • Anonym

Herrejösses! Vilken telefonterrorist du är!!! Det hade jag aldrig orkat med!

• Jellybeanbaby
    AngieT skrev 2012-12-28 03:25:07 följande:
    Hoho?

---------------------------

Hohoooo TS? Var är du?

Älskar du oss inte längre? Gråter
    Det är ju nu man ska BÖRJA skratta eftersom jorden inte gick under./ listoplisto
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2012-12-28 15:51:51 följande:

Hohoooo TS? Var är du?

Mwahaha!

Har du inte tid att skriva idag?:)<3
  • Jellybeanbaby

Jag måste säga detta. Jag har haft långdistansförhållande i flera år och vi har ALDRIG hållit på såhär. Ett samtal på dagen om det gäller något viktigt, och sen säga godnatt på kvällen. Endast. Ev ETT mail.

Det är ju nu man ska BÖRJA skratta eftersom jorden inte gick under./ listoplisto
  • Anonym (Mums)
    Jellybeanbaby skrev 2012-12-28 15:51:51 följande:

Hohoooo TS? Var är du?

Det har tagit slut antar jag.
  • Anonym (lite mindre)

Låt honom vara i fred.
    Den där telefonloggen var ju skrämmande.
    Man kan inte jaga en pojkvän på det där sättet.
    Det  tar död på intresset - och orken!

• Loui
    Anonym (Mums) skrev 2012-12-28 18:51:58 följande:
    Det har tagit slut antar jag.
    Solig haha
  • Koppkaka

Finns det Ingen med dator som kan kopiera in sms-texten? Via mobil syns inte hela trådstarten. Jävla skitapp.

• elidah
    Koppkaka skrev 2013-01-03 23:53:43 följande:
    Finns det Ingen med dator som kan kopiera in sms-texten? Via mobil syns inte hela trådstarten. Jävla skitapp.
    Det syns om du läser flera inlägg in, det är många som har citerat ts. Det är ju en väldigt gammal tråd
  • Koppkaka

Jeez.. Sådär höll jag på med min pojkvän när jag var typ 15 och sinnessjukt osäker på mig själv.

• Anonym

Men nu får ni väl ge er... 50 sidor inlägg som säger samma sak. Tror ni inte budskapet gått fram nu? Och dessa löjliga "Ho ho"-kommentarerna bara för att göra sig lustiga och förlöjliga den stackars tjejen. Fy!

• Petite Chérie
    Anonym skrev 2013-01-04 00:18:51 följande:
    Men nu får ni väl ge er... 50 sidor inlägg som säger samma sak. Tror ni inte budskapet gått fram nu? Och dessa löjliga "Ho ho"-kommentarerna bara för att göra sig lustiga och förlöjliga den stackars tjejen. Fy!
    ho hooo!
  • Anonym (Torrboll)

Hur har er kontakt innan sett ut ? Han ni skrivit mycket ? 
    Jag hade ett distansförhållande med 10 mils mellan rum vi skrev väldigt mycket, orelevant o relevant typ som din logg där uppe. Men alla förhållande är olika! Om han börjat dissa dig mer o mer gör det samma. 

• Anonym (omg)

sorry ts men du är en en telefon terrorist inte konstigt att den stackars saten inte svarar

• pontus1992

Snacka om att bli telefon terroriserad förstår om din PV vill tagga ner lite

• Anonym (haha)

Hoho hur har det gått? 
    Är han fortfarande lika dålig på att svara?

• Anonym (h)
    Anonym (haha) skrev 2024-09-30 17:47:24 följande:

Hoho hur har det gått? 
    Är han fortfarande lika dålig på att svara?

Anonym (haha) skrev 2017-09-10 21:26:50 följande:

Hoho? 

Rekord i att aldrig skaffa sig ett liv ser jag.
  • Goneril

Herregud! Detta kan inte vara på allvar, det är ju terror! En gång i veckan räcker, för att bestämma tid att ses till helgen. Han kommer garanterat att göra slut, ingen människa kan stå ut med sådan förföljelse. Ett under att han inte blockerat på alla kanaler.                                                                                                                                       Det är ju ingenting viktigt 
    som kommer fram, eller något nytt, bara upprepningar! Tänk på att tagga ner när du träffar en ny! 

Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(