• Anonym

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Jag och min pojkvän bor 10 mil ifrån varandra, under veckorna så är våran enda kontakt genom telefon och dator, jag tycker att kontakten är viktig, man vill väl höras av om man älskar varandra?
    Nu tror jag att han har hittat någon annan, han sade igår att han vill "tagga" ner på kontakten, jag blev jätteledsen och försökte ringa men han skrev att han måste sova.. såhär ser en vanlig dag ut i våran kontakt :

SMS ( skriver rätt av telefonloggen )

Jag 06.30 - God morgon älskling :) Har du vaknat? Jag älskar dig <3
    Jag 07.00  - Har du sovmorgon idag ?:)<3
    Han 07.25 - Godmorgon sötnos, jag vaknade inte av larmet på mobilen, måste skynda mig nu ringer dig på lunchen,puss.

Jag 07.27 - Okej, ring sen då :) Älskar dig <3
    Jag 09.00 - Jag saknar dig :( snart ses vi, puss <3
    Jag 09:45 - Har du inte tid att skriva idag?:)<3

11.30 Han ringer, vi pratar i en halvtimme

Jag 12.10- saknar redan din röst<3 puss älskar dig hjärtat
    Han 12:34- Love you too
    Jag 12:50 - Ringer du när du har slutat ?:)
    Jag 13:00 - hoho?
    Jag 13:30 - Saknar dig:)<3

Han 16.34 -Jag ringer dig ikväll, ska byta däck på bilarna med Jonne, love you!
    Jag 16:37 - Okej, tar det lång tid ?:) Älskar dig
    Han 16:42 - Någon timme eller två
    Jag 16:45 - Okej, vad glad jag blir när du säger att du älskar mig tillbaka..:/
    Han 16.47 - Men jag skrev ju det tidigare, ringer sen:)

Jag 18:00 - Är ni klara? :) puss
    Jag 18:20 - hoho ?

Provar ringa 18:30, utan svar.

Han ringer upp 19:02 och vi pratar i en timme ungefär.

Jag 20:30 - ska du sova tidigt idag ?:)
    Han 20:43 - Jao :) Ska upp tidigt ju-
    Jag 20:44 - Ringer du och säger godnatt då ?:) Puss
    Han 20:46 - Japp älskling :)

Sen skrev vi lite på facebook sen skulle han fixa något att äta.

Jag 22:14 - Ska du sova snart ?:)puss
    Jag 22.18 - Hoho ?:)

Provar ringa vid 23 utan svar, ringer tio minuter senare och han har somnat i soffan säger han , vi pratar en stund och säger Godnatt.

Sen mitt sista sms 23:55 - Godnatt, jag älskar dig mest, pussar, saknar dig <3 <3 :)

Som ni ser så är han ju knappt intresserad av att prata med mig, tror ni att han har träffat någon annan`?:/ 

• Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
  • Velouria

Hoho?

TS, var är du? Du har inte skrivit något här på väldigt länge! 

Jag tog nummer 3000
  • Nice Girl Wrong Place
    mion skrev 2012-10-23 19:56:22 följande:
    Ts varför svarar du inte???
    Säg hoho?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Nej usch jag vill inte driva med TS, jag får alltid dåligt samvete!

Om tråden är på riktigt så kan det inte vara lätt för TS.
    Men hon kommer ju garanterat att förlora honom om hon fortsätter såhär, man blir sin egna värsta fiende liksom.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • sär skriven

Oj. Phew. Efter EN enda sån dag hade inte jag heller velat att du hörde av dej - någonsin.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • W F

Åh vad jag känner igen det där. Jag var lika dan mot min sambo.
    Blev typ skitsur när han inte svarade, kunde till och med börja gråta och skrika på¨n.
    Om jag hade problem? Absolut!

Men med tiden förstod jag hur extrem jag var och vi är fortfarande tillsammans ( Över 5 år)
    Men när jag skrev sådär, var jag 15 & han 17...

• Nyctophilia

Oj! Jag hade fått fnatt om nån var på mig så!
    Kan tillägga att jag skulle dejta en kille men fick nog innan vi hunnit ses pga av sms bombarderingar och telefonsamtal på det! Har annat för mig än att svara på massa sms!
    Är nu tillsammans och förlovad med en kille och vi bor ännu i olika städer.
    Brukar skicka ett god morgon sms och sen hörs vi under dagen på telefon. Lite sms däremellan och sen god natt sms.
    Men då vi båda jobbar så finns ju ej tid till massa sms under dagen plus att det är skönt att ta det lugnt ett slag när man kommer hem.
    Var inte så på utan hitta annat att sysselsätta dig med.

• QueenObscene

Bara läst TS - och du borde verkligen tagga ner. Tycker inte alls det är konstigt att han vill ha mer "space", jag skulle känna mig som ett jagat djur om jag fick alla de där sms:en och sluta svara av ren irritation.

Jobba på ditt självförtroende och din självkänsla istället, TS, för att anklaga din pojkvän för otrohet när han inte svarar på sms var 5:e minut. 

• 2211

Och du begriper inte alls att du kväver pojkstackarn med dina besatta sms? Bete dig som folk och smsa på morgonen och en gång till på kvällen så lär det gå bättre. Om han nu inte är ivägskrämd för gott.

• Anonym
    sär skriven skrev 2012-10-23 20:04:23 följande:
    Oj. Phew. Efter EN enda sån dag hade inte jag heller velat att du hörde av dej - någonsin.

• Anonym (eh va?)

Shit vad mycket kontakt. Förstår att han vill dra ner på kontakten det hade jag med om jag hade varit i samma sits. När jag o min sambo träffades bodde vi 7 mil i från varandra. Vi hördes av tisd o torsd max en halv timme inte ens det. Det räckte. Om vi inte träffades på helgen pratade vi ibland på lördan. Tagga ner med kontakten om du vill ha honom kvar

Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(