• Anonym (OMG)

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Åh herre gud! Jag blev less på dig av att bara läsa det där! Det är ett under att grabben står ut utan att sparka bakut! T A G G A N E R för i helvete!
    Jag tycker att jag har varit för på mot mina pojkvänner och min man ibland men herregud, du spelar i en helt annan liga! :O

• Anonym (OMG)
    Coccolina skrev 2012-10-22 02:44:15 följande:
    Wow jag som trodde jag kunde vara jobbig om jag skickade 3-4 sms om dagen:-O (och kanske ett samtal) Då kan jag känna mig kvävande och nojig...

Prova så här... Skicka ETT sms när du vaknar... VÄNTA sedan på att han hör av sig.... tjata inte om nästa kontakt utan bara SVARA rakt av... TJATA INTE på att prata i telefon utan vill han ringa på lunchen så gör han det. Då kan du FRÅGA vad han gör på kvällen men inget tjat om när han kan ringa!! Säger han att han är hemma så ok då kan du föreslå att ni skall höras... Vänta till vid 20 tiden om han inte hört av sig så ring du men svarar han inte så ta det lugnt! Han kanske ser på tv eller gör något annat kanske duschar eller är på dass helt enkelt. Han kommer om han vill ringa när han är ledig. Håll sedan käft tills du går och lägger dig. Skicka INTE sms en halvtimma efter ni lagt på och tjata om att du saknar hans röst... Innan du går och lägger dig så ett Godnatt och en puss... Och gå och sov lugnt!!

Kanske han blir mer villig att säga att han älskar dig om du inte kväver honom??!!

Tror du är ganska så ung och det är ganska så nytt förhållande... Tro mig... Du kommer lära dig att det inte funkar att kväva pojkvänner...        

Bra tips men UNDERBARA BILDER!
  • Anonym (OMG)
    Anonym skrev 2012-10-22 13:15:54 följande:
    sjukskriven
    Skaffa dig en annan hobby än att trakassera din pojkvän annars kommer du bli väldigt ensam snart! INGEN står ut med att få så många sms, frågor och samtal!
  • Anonym (omg)

sorry ts men du är en en telefon terrorist inte konstigt att den stackars saten inte svarar

Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(