• Anonym

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Jag och min pojkvän bor 10 mil ifrån varandra, under veckorna så är våran enda kontakt genom telefon och dator, jag tycker att kontakten är viktig, man vill väl höras av om man älskar varandra?
    Nu tror jag att han har hittat någon annan, han sade igår att han vill "tagga" ner på kontakten, jag blev jätteledsen och försökte ringa men han skrev att han måste sova.. såhär ser en vanlig dag ut i våran kontakt :

SMS ( skriver rätt av telefonloggen )

Jag 06.30 - God morgon älskling :) Har du vaknat? Jag älskar dig <3
    Jag 07.00  - Har du sovmorgon idag ?:)<3
    Han 07.25 - Godmorgon sötnos, jag vaknade inte av larmet på mobilen, måste skynda mig nu ringer dig på lunchen,puss.

Jag 07.27 - Okej, ring sen då :) Älskar dig <3
    Jag 09.00 - Jag saknar dig :( snart ses vi, puss <3
    Jag 09:45 - Har du inte tid att skriva idag?:)<3

11.30 Han ringer, vi pratar i en halvtimme

Jag 12.10- saknar redan din röst<3 puss älskar dig hjärtat
    Han 12:34- Love you too
    Jag 12:50 - Ringer du när du har slutat ?:)
    Jag 13:00 - hoho?
    Jag 13:30 - Saknar dig:)<3

Han 16.34 -Jag ringer dig ikväll, ska byta däck på bilarna med Jonne, love you!
    Jag 16:37 - Okej, tar det lång tid ?:) Älskar dig
    Han 16:42 - Någon timme eller två
    Jag 16:45 - Okej, vad glad jag blir när du säger att du älskar mig tillbaka..:/
    Han 16.47 - Men jag skrev ju det tidigare, ringer sen:)

Jag 18:00 - Är ni klara? :) puss
    Jag 18:20 - hoho ?

Provar ringa 18:30, utan svar.

Han ringer upp 19:02 och vi pratar i en timme ungefär.

Jag 20:30 - ska du sova tidigt idag ?:)
    Han 20:43 - Jao :) Ska upp tidigt ju-
    Jag 20:44 - Ringer du och säger godnatt då ?:) Puss
    Han 20:46 - Japp älskling :)

Sen skrev vi lite på facebook sen skulle han fixa något att äta.

Jag 22:14 - Ska du sova snart ?:)puss
    Jag 22.18 - Hoho ?:)

Provar ringa vid 23 utan svar, ringer tio minuter senare och han har somnat i soffan säger han , vi pratar en stund och säger Godnatt.

Sen mitt sista sms 23:55 - Godnatt, jag älskar dig mest, pussar, saknar dig <3 <3 :)

Som ni ser så är han ju knappt intresserad av att prata med mig, tror ni att han har träffat någon annan`?:/ 

• Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
  • Anonym (hj)

Jösses, du kväver ju karln. Ska du prata me han hela dagarna eller? Jag får rysningar bara av o läsa, hade min pojkvän skrivit o HOHO:at mig hela tiden o velat ha bekräftelse me hjärtan o älskar dig i varje sms hade jag smällt av.

förstår han vill tagga ner. 

• Anonym (smsar)

Du.: Gör du?
    Du: hoho
    Du: Vill du inte prata
    Du: Ringer du snart
    Du: älskar dig och saknar dig
    Du. hoho var håller du hus

Han. Jag vill inte mer du är för jobbig

• PW58

Jag hade ju fått ett psykbryt om min karl höll på att skicka sådär mkt sms och totaltrakasserade mig hela dagarna. räcker väll att man hörs nån gång om dagen via sms kanske och ringer en eller 2 gånger.. man behöver ju inte prata i tele och sms hela dagen. Jag hade blivit kvävd. Förstår att din kille vill tagga ner på kontakten.

• Supharat

Oj det där är liiiite väl mkt kan jag anse. Tagga ner lite och låt grabben andas. Hur länge ha ni varit tillsammans? 

• Anonym

jag är 22 och han är 27, vi har varit tillsammans i 8 månader 

• Snosa

Alltså du måsta lugna ner dig! Om du fortsätter på dethär sättet kommer du förlora honom för gott!
     Du är ju som ett plåster!!
    Om han säger att han ringer vid lunch så vänta på det då!! Han ringde ju som han sa!!

Nä om du fortsätter såhär kommer du definitivt förlora honom. Backa och skaffa dig ett eget liv som inte bara kretsar kring honom!! Snabbt innan det är försent!!

• Anonym

Jag älskar dig 5 ggr/dag?
    Håller med de andra, du kväver honom!
    Han behöver ju inte svara på ett meddelande för han vet ju att det snart kommer fler.

• MLB

TS, var är du? Du har inte skrivit på några minuter.

• ramsylina
    Anonym (fyfan) skrev 2012-10-22 12:32:25 följande:
    Var är du TS? Hoho?

Hoho?

Varför svarar du inte?

Hoho? 

Upptagen med att sitta och sms:a?  
    hihihihi....

Förlåt ts, men jag förstår att han tycker du är jobbig. Du kväver honom.
    Jag om min nuvarande man bodde de första 3 åren ca 15 mil från varandra. Vi sågs två av tre helger, i övrigt telefonkontakt. Vi ringdes varje kväll, men det var det. Skicka sms hela dan - folk jobbar eller har annat för sig. Jag hade känt mig förföljd och kvävd och gjort slut om han hade skickat de sms:en som du beskriver i din ts... Är det så att du är arbetslös/student eller av annan orsak ledig hela dan eller kan du höra av dig sådär och ändå inte missköta ditt jobb?

Jag tror inte din kille har träffat nån annan, men han börjar nog tröttna lite på ditt eviga sms:ande och bekräftelsebehov, man måste inte säga jag älskar dig 14 gånger per dag... Det kanske till och med betyder mer om man sparar det till lite mer speciella tillfällen då man vill uttrycka sig särskilt?

Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(