• Anonym

Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(

Jag och min pojkvän bor 10 mil ifrån varandra, under veckorna så är våran enda kontakt genom telefon och dator, jag tycker att kontakten är viktig, man vill väl höras av om man älskar varandra?
    Nu tror jag att han har hittat någon annan, han sade igår att han vill "tagga" ner på kontakten, jag blev jätteledsen och försökte ringa men han skrev att han måste sova.. såhär ser en vanlig dag ut i våran kontakt :

SMS ( skriver rätt av telefonloggen )

Jag 06.30 - God morgon älskling :) Har du vaknat? Jag älskar dig <3
    Jag 07.00  - Har du sovmorgon idag ?:)<3
    Han 07.25 - Godmorgon sötnos, jag vaknade inte av larmet på mobilen, måste skynda mig nu ringer dig på lunchen,puss.

Jag 07.27 - Okej, ring sen då :) Älskar dig <3
    Jag 09.00 - Jag saknar dig :( snart ses vi, puss <3
    Jag 09:45 - Har du inte tid att skriva idag?:)<3

11.30 Han ringer, vi pratar i en halvtimme

Jag 12.10- saknar redan din röst<3 puss älskar dig hjärtat
    Han 12:34- Love you too
    Jag 12:50 - Ringer du när du har slutat ?:)
    Jag 13:00 - hoho?
    Jag 13:30 - Saknar dig:)<3

Han 16.34 -Jag ringer dig ikväll, ska byta däck på bilarna med Jonne, love you!
    Jag 16:37 - Okej, tar det lång tid ?:) Älskar dig
    Han 16:42 - Någon timme eller två
    Jag 16:45 - Okej, vad glad jag blir när du säger att du älskar mig tillbaka..:/
    Han 16.47 - Men jag skrev ju det tidigare, ringer sen:)

Jag 18:00 - Är ni klara? :) puss
    Jag 18:20 - hoho ?

Provar ringa 18:30, utan svar.

Han ringer upp 19:02 och vi pratar i en timme ungefär.

Jag 20:30 - ska du sova tidigt idag ?:)
    Han 20:43 - Jao :) Ska upp tidigt ju-
    Jag 20:44 - Ringer du och säger godnatt då ?:) Puss
    Han 20:46 - Japp älskling :)

Sen skrev vi lite på facebook sen skulle han fixa något att äta.

Jag 22:14 - Ska du sova snart ?:)puss
    Jag 22.18 - Hoho ?:)

Provar ringa vid 23 utan svar, ringer tio minuter senare och han har somnat i soffan säger han , vi pratar en stund och säger Godnatt.

Sen mitt sista sms 23:55 - Godnatt, jag älskar dig mest, pussar, saknar dig <3 <3 :)

Som ni ser så är han ju knappt intresserad av att prata med mig, tror ni att han har träffat någon annan`?:/ 

• Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(
  • Anonym

Klä av dig naken och skicka bild till honom.

• Signorina

Jag har inte hunnit läsa allt. Har DDR framkommit hur gammal TS är?

Jag höll på och ringde min sambo på jobbet jättemycket när jag var yngre (18). Idag inser jag hur löjligt det var. Jag undrade varför han blev arg, men det var ju inte så konstigt!

• Anonym (smsar)

Du kommer aldrig att få ett förhållande om du  håller på så. Det är ju spännande att vänta på svar på sms även om det tar lång tid innan man får svar.

• Anonym (hehe)

Jag bor också 10 mil från min pojkvän, vilket inte är direkt någon jättedistans. ;) Vi träffas visserligen cirka 2-3 dagar i veckan, men annars kan övrig kontakt på telefon vara väldigt liten. Ibland pratar vi bara någon minut på kvällen, för att säga god natt och så, utan att ha smsat under dagen. Så kan det vara rätt ofta faktiskt, flera dagar i följd.
    Skulle han bete sig som du gör mot din kille skulle jag faktiskt också bli lite utmattad av det, och kanske markera lite genom att inte alltid svara :P Så tagga ner lite. Särskilt när du verkar kräva svar på stört, okej om han inte svarar på sms och samtal på flera timmar, men att skriva "hoho?" efter 4 minuter känns väääldigt overly attached girlfriend. Jag kan bli lite orolig/irriterad om min kille inte svarat när jag ringer på kvällen, och inte hör av sig förrän på eftermiddagen dagen efter. Som sagt, lugna ner dig lite.

• MLB
    Signorina skrev 2012-10-22 14:03:42 följande:

Jag höll på och ringde min sambo på jobbet jättemycket när jag var yngre (18). Idag inser jag hur löjligt det var. Jag undrade varför han blev arg, men det var ju inte så konstigt!
    TS är 22.
  • Signorina

Okej, anade att hon inte var så gammal.

Nej, lägg ner det där TS. Du har väl ett eget liv också? Och han också såklart.

• Anonym (smsar)

Lyssna på det här ts. Jag dejtar en kille. vi smsade idag en stund. Han säger att han hör av sig vid 18.00 ikväll. då accepterar jag det. Jag hör inte  av mig något mer till han idag.Skulle det bli så att han inte hör av sig idag så hör jag av mig imorgonkväll efter jobbet. Annars så skulle jag ju förlora han om jag höll på som dig.

• Anonym
    Signorina skrev 2012-10-22 14:03:42 följande:

Det finns nog äldre än ts som också håller på så. TYvärr.
  • Anonym

Förlåt om jag uttrycker det som så. Men guuuud du är ju fan PAIN IN THE ASS. 1. Du är som plåster, "jag älskar dej" "jag saknar dej" "jag älskar dej" "åhh juste, jag älskar dej" "jag älskar dej" Daaaamn gurl drop it! Det blir för mycket. Ordet tappar sin betydelse när du ska Älska han 70gånger om dagen. 2. Han har ett liv, har inte du? 3. Sluta införa onödiga polisförhör, lever du? Sover du? Är du vaken? 4. SLUTA med ditt hoho? Han svarar när han ser ditt sms! 5. Ring INTE om han inte svarat på tidigare sms. Om han inte svarar betyder det att han är upptagen. Vad får dej att tro att han ska svara samtal. Som Sagt han riger tbx/svarar på sms när han Ser missade samtal/medelande. Hur gammal eru!? 15? Sry om jage hård. An verkar älska dej men du är som lim köart man blir irriterad.

Svar på tråden Min pojkvän vill inte att jag hör av mig :(