• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • MalinTherese

Hej på er tjejer, kul att så många ansluter sig :) 
    Hoppas våra små har bonat in sig rejält och tänker stanna :)

Hur mår ni alla nu? =)
    Själv har jag ett illamående som är ihållande över hela dagen och ingen mat smakar speciellt bra heller ;p
    Annanas yoghurt och djungelvrål är de ända som faller mig i smaken just nu haha :)  

• lilja1111

Tacos smakade väldigt bra, den sedvanliga coca colan ville jag inte ens känna lukten av..

• Saga09

smööla: jotack de hänger i.. har fått mer molvärk och något mindre trötthet men brösten ömmar lika mycket

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • smulanss

Märker inte av någonting mer än molvärk och trötthet. Förra grav bröjade jag må illa i vecka 6-7 så jag gissar att det kommer då dennhär gången också.

• Fåret Shaun

Fixar inte lukten av rått kött. Eller äta sötsaker. Sanningen är att jag inte vill äta alls, naturdiet dricker jag istället för frukost och lunch.

Det är fint att peka
  • Saga09

Här är det ingen antydan till att inte vilja äta.. tvärtom - är jättehungrig och måste äta.. ingen avsmak för nåt och inga problem med dofter heller ( hade inte det förra gången heller..)

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Jelu

Har faktiskt inte börjat må illa ännu. Har däremot molvärk och är väldigt trött.
    Idag har jag tappat lusten att äta kött.

• Laconian

Dricker ramlösa och äter frukt. Pommes med dip var också gott men annars dålig matlust. Kött och speciellt köttfärs är inte poppis för min mage  just nu ... Uärrk! Mått illa i stort sett hela dagen lång..

Svar på tråden - bf juli 2013 -