Inlägg från: lilja1111 |Visa alla inlägg
  • lilja1111

- bf juli 2013 -

Ni verkar vara ett glatt gäng, en tråd för mig, hoppas jag om Pyret vill stanna.
    Plussade i förrgår, är beräkna till 14/7, om någon orkar lägga in mig.
    Jag har två barn sen tidigare.

• lilja1111

Tacos smakade väldigt bra, den sedvanliga coca colan ville jag inte ens känna lukten av..

• lilja1111

Har ni "mensvärk" till och från redan?
    Fast det är mitt tredje barn så blir jag lite orolig att de ska vara någon fel på G..

• lilja1111

Välkommen Toja!
    Chelley, kram på dig!

Har ni några funderingar kring namn?
    Mina två barn heter Maximilian Benjamin och Wilma Tora My... De känns svårt att komma på nya namn till denna lilla minsting.
    När jag har varit gravid med mina andra barn tog vi redan på könet men den här gången ska vi inte göra de, de ska få bli en överraskning.

• lilja1111

Tiger kanske vi ska plocka bort, kanske inte är så kul att stå med på listan med tanke på att de inte fick stanna så att säga.

• lilja1111

Jag var 21 när jag fick min första och jag har bara sett de som en fördel, inget konstigt.

Är någon annan som har brist på aptit? Inte just på grund av illamående utan mer bara ingen lust till mat. Framför allt frukost är inte gott..

• lilja1111

Min mage är så förstörd redan av två tidigare graviditeter så jag smörjer mig inte mer eller med någon speciell olja. :-/

• lilja1111

Jag tänkte börja på gravidyoga framöver, behöver träna min bäckenbottenmuskelatur.

• lilja1111

jag ska göra ul den 30/11.. I vecka 8 alltså.
    Jag har inskrivning på tisdag, ska bli spännande att se mina järnvärden som var helt sjukt dåliga förra graviditeten.
    De är så kul att vi har blivit så många! härligt.

• lilja1111

Saga09- ja mina värden har varit usla hela livet men för ett halvår sen nådde dom botten notering så då blev de sjukskrivning med järninjektioner. Känner mig mycket piggare men man vet ju aldrig.
    Försöker glädja mig åt ul som kommer inom snar framtid, ska bli skönt att de ett hjärta.

• lilja1111

Jag är också vansinnigt trött, himlans kul när man måste gå upp 05.00 för att komma i tid till jobbet. :-/
    På fredag är VUL.

• lilja1111

Så nu har vi sett lilla pricken och hjärtat slog fint. jag är i vecka 7+4 som jag trodde.
    Härligt med snööö! Kidsen är som galna.

Svar på tråden - bf juli 2013 -