• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Brumma
    Chelley skrev 2012-11-04 15:24:40 följande:
    Det blev ett MF för mig. Lycka till allihoppa och njut! ❤

Ledsen :'( Kram!!
  • Toja

Hejsan :) Jag har aldrig varit med i forum och sånt men känner att det är dags då jag fick reda på 31 oktober att jag är gravid :D Blir mitt första om allt går som det ska, jag vågar inte hoppas alldeles för mycket heller !

• lilja1111

Välkommen Toja!
    Chelley, kram på dig!

Har ni några funderingar kring namn?
    Mina två barn heter Maximilian Benjamin och Wilma Tora My... De känns svårt att komma på nya namn till denna lilla minsting.
    När jag har varit gravid med mina andra barn tog vi redan på könet men den här gången ska vi inte göra de, de ska få bli en överraskning.

• Coolamamman83

Hejhej Jag hoppar in i tråden;) Testade + i veckan och har Bf den 13 juli;) Detta är vårt fjärde barn, har barn födda 03,05 och 08. Det var lite halvplanerat. Försökte i ett par mån utan resultat och bestämde att vi skulle lugna oss lite och vips så blev jag gravid. Kul men samtidigt lite skrämmande . Några mer i göteborgsområdet?

Småbarnsmamma som väntar fyran i juli 2013
  • Laconian

lilja1111: Fina namn på  dina barn =)  Vi har en son som heter Anakin sedan tidigare så får vi en till pojke blir det svårt, har redan tagit vårt trumfkort ;) Dock har vi ett bra tjejnamn eftersom det inte blev en tjej sist.

• Lillasyster82
    Chelley skrev 2012-11-04 15:24:40 följande:
    Det blev ett MF för mig.

Lycka till allihoppa och njut! â¤

Ta hand om dig, tänker på dig! Kramar
  • Laconian

Lilja1111: Det kommer från filmerna Star Wars. Anakin Skywalker- det har en väldigt fin klang och en bra betydelse: An a kin = "one of a kind" så vi blev förälskade i det namnet! = )  Så kan man lätt kalla honom för Kin också. Vi är väldigt nöjda med det namnet.

Svar på tråden - bf juli 2013 -