SeZret skrev 2013-01-02 17:07:35 följande:
Oj vad länge sen jag skrev här! Hoppas det går bra för er allihop! :) Jag har mitt RUL om 12 dagar, gud så jag längtar! Kommer då vara i V. 18+5 så är i V. 17+0 idag. :)
Förutom en hel del förkylning, illamående att dras med så går jag bara ner i vikt också. Ska försöka få kontakt med mvc och prata om det igen, (svårt när jag är hes och har varit det i snart 3 veckor). Hur är det för er, hur mycket har ni gått upp i vikt? När jag var och träffade min barnmorska vägde jag 81 kg, den 26 november var det. Sedan hade jag gått ner till 79 kg den 12 december när jag var där igen och mvc läkaren sa då att jag inte bör gå ner något mer. Väger drygt 78 kg nu (så jag rasar ju iaf inte i vikt). Jag var allt annat än smal när jag blev gravid, mycket pga. IVF hormonerna också. Är 170 cm lång. Så jag tycker inte det är någon katastrof, men jag vet inte. Har ingen aptit så stackars bebis har väl fått leva på mina fett-rester mycket och det är ju inte heller bra...
En annan fråga också, hur långt gångna var ni på erat RUL, för er som gjort det? Kunde BM se kön, om ni nu ville se det? Vi har tänkt ta reda på det och håller alla tummar att det går att se på RUL när jag är i v. 18+5. Bjuder på en liten mag-bild också som ja tog idag på FM direkt jag vaknat, tom mage med andra ord.
min ingångsvikt var 64, gick ner till 63,2 innan det vände och nu väger jag 66,2. Är 175 cm lång så jag har varit orolig för att jag just som du inte går upp något. MEN, ingen matlust resulterar i att jag äter det jag får i mig, och inte något mer. Godis är jag knappt sugen på så äter jag något är det äpplen, lillan får ta det hon behöver känner jag och jag går inte hungrig.
Vi var idag på RUL, v 18+2 enligt mig själv, 18+4 enligt datorn, och japp, man såg henne! Och för vår del var det inga som helst problem heller, bara hon var lite "villig" att visa upp sig så gick det.