• miqaw

Gravid efter IVF i september 2012

Eftersom SeZret är så snäll att visa magen gör jag detsamma. Dock lite längre gången Glad v 21+3 idag.

• miqaw
    SeZret skrev 2013-01-22 20:00:09 följande:
    jätte fin mage miqaw! :)
    detsamma!!!
  • miqaw

Fick min vilja igenom! Efter en jobbig begravning av svärmor i fredags piggade vi upp varandra ( mest mig kanske ;) ) med att beställa vagnen! Emmaljunga city cross med Capri navy city korg och vanlig navy sittdel. Vill dock ha hem den redan nu ju!!! Försökte fjäska hem påslakan och skötbordsdyna också men där gick jag bet ;)

Hoppas ni har en bra söndag!

• miqaw

Kom att tänka på en sak igår... Många verkar redan ha ett barn sedan innan, vilka har det INTE? Detta är mitt första...

• miqaw

Gick in i vecka 25 igår ( eller imorgon enl mig själv) och är så in i helvete trött :( sover kanondåligt på nätterna och sämre lär det bli gissar jag på... Magen visar sig nu rejält och många kommenterar på jobbet "att det var inte längesedan man inte såg den lilla..." Barnvagn beställd, bärsele, lakan och lite filtar likaså men dock först igår. Nästa helg blir det inköp av skötbord bland annat.
    Barnmorskebesök på onsdag och alla hjärtans dag samt 4- årig förlovningsdag på torsdag, detta blir en bra vecka!

• miqaw
    Lillflickan skrev 2013-02-10 18:12:32 följande:
    Du är inte ensam miqaw. Är van att kunna sova hur bra som helst men nu vaknar jag varannan timme hela natten. Känner mig som en zombie. Usch! Har just vaknat efter en overkligt skön tupplur...
    Skönt att man inte är ensam hi hi! Sen gör det kanske inte saken bättre att vi har fått grannar som åker hiss på nätterna och hissen "slår" extremt när den stänger sig och det är tydligen ganska lyhört hos oss... Men att hitta orken att kontakta hyresvärden för kontroll av dörren är ett ganska stort problem just nu hi hi

Är det någon annan förresten som upplever att magen är STENHÅRD efter natten? Framför allt om man råkat sova på rygg... vi pratar inte sammandragningar för så här har jag känt sedan v 13 ungefär. Den blir nästan lite klotrund och så stenhård. Räcker att jag sätter mig upp så "släpper" det men så länge jag ligger ner kvarstår det...   
  • miqaw

För min del är det dags för BM imorgon! Lillan har flängt runt som tusan idag och min koncentration på arbetet därefter hi hi!

• miqaw

Helhjärtat: bättre vet jag inte men slipper jobba helg i alla fall. Har varit hemma i två dagar med förkylning... Satte sig först i halsen i onsdags, varnade chefen att jag troligen skulle bli hemma dagen efter. Så blev det... Hostade som en galning hela natten och halsen kliade därefter igår och huvudvärken gjorde att jag nästan sov mig igenom dagen. Alla hjärtans dag dessutom :( idag känner jag mig lite bättre, framför allt har halsen lugnat sig lite och snuvan kommit istället men hellre det, sitter man i Kundservice behöver man rösten, snuvan går ju att göra något åt under tiden ha ha!

Har passar på att tvätta sängkläder till lillan, kläderna vi köpt samt filtarna som levererades i veckan så lite har jag ändå fått gjort :D imorgon blir det Ikea för skötbordsinköp, spjälskydd, lakan och lite sånt.

Hoppas ni får en fin helg allihopa, får se om jag slänger in en magbild imorgon, 25+0 och allt :)

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012