• Helhjärtat

Gravid efter IVF i september 2012

Rajsiin333: Min hy har också blivit sämre. :( fått finnar längs käklinjen och axlarna. Brukar aldrig ha så annars, eventuellt att jag haft någon enstaka i ansiktet men nu har jag en massa hela tiden. Mycket jobbigt.

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Inatt drömde jag att jag födde barn och var jätte rädd för hur ont det skulle göra, men så gjorde det inte ont alls utan det var som att göra nummer 2. Jätte konstigt var det men jag fick världens finaste bebis.

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Hehe eller hur :D

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

I Uppsala räknar dom från äggplocket, pratade med en bm i början av graviditeten och hon sa att man räknar från insättning. Men litar mer på läkaren på min klinik. Får väl se vid rul vad dom vill sätta för datum. Det ska knappt ändras väl om man gjort ivf?

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Glömde skriva att dom räknar äggplocket som 2+0. Så egentligen skulle jag haft mens 31aug enligt den uträkningen men den kom 3 sep.

• Helhjärtat

Jag mår också bra egentligen, men fokuserar för mycket på dom småkrämpor jag har. Foglossning, stressymtom och huvudvärk, jobbet är ju boven och vi är inne i en stressig period plus att golvet på jobbet är stengolv och det förvärrar min foglossning. Mår superbra när jag är hemma. Känner som dig nickie, vill känna ordentliga sparkar så man vet att allt är bra, fick ju lyssna på hjärtat för 1,5 vecka sedan så jag hoppas att bebisen fortfarande mår bra där inne. :)

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

3 veckor till rul. Även om jag fick höra hjärtat för knappt två veckor sedan är jag ändå så sjukt orolig. Tur att det är jul och nyår emellan så man får annat att tänka på :) går och väntar på en spark.. Tycker jag kan få en liten bara så man kan lugna sig.

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Japp jag äter foldyra än, eller en sån gravid tablett om dagen från aco. Har inte tecknat någon försäkring, men man kanske bred börja kolla på det nu. Har du fixat försäkring än Caroline?

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Frankie: jag har också problem i underlivet :/ fick till svar av bm att jag var torr så nu smörjer jag med intimolja så fort jag får chansen typ. Men inte blir det bättre hjälper bara för stunden, måste smörja minst två gånger om dagen annars kliar det. Och måste dränka mig i glidmedel om vi ska ha sex annars svider det. Skit drygt. Hoppas du får bukt med dina problem!

Följ dina drömmar
  • Helhjärtat

Någon sa till mig att man kan ta reda på kön genom hur snabbt hjärtat slog på bebisen. Är så nyfiken men samtidigt vill jag inte veta förens den kommer ut.

Följ dina drömmar
Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012