• caroline 32

Gravid efter IVF i september 2012

Inget äro som väntans tider i denna sväng;)). Vi får sätta vår tilltro till att allt är bra därinne;)

• caroline 32

Rosa fjäril, jag mår oxå dåligt;(. Mår bara okej då jag ligger ner;( fasar över en hel dag och kväll i Globen på lördag!

• caroline 32

Har faktiskt lyckats gå på bio ikväll utan att kvälja en ända gång;). Sambon hade bokat extra bekväma stolar så jag låg lika bra där som hemma;)).
    Nupp om exakt en vecka, börjar bli smått nervös;(. Har faktiskt oxå bytt bm och har nu en jättemysig omhändertagande sådan. Jag sa till henne idag att hon just fått den mest hysteriska patienten ever;)). Då sa hon- med din historia får man vara precis hur hysterisk som helst, nu ska du bara tala om för mig vad DU behöver så försöker jag lösa det.
    Gissa om det kändes bra att höra?! Vi tidigarelade min inskrivning oxå så nu blir den 12/12.

• caroline 32

Men fy Rosa vad tråkigt;(. Din stackare, jag ska inte gnälla mer! Hoppas det vänder snart så du kan njuta lite oxå. Kram på dej!

• caroline 32

Härligt Helhjärtat! December brukar ju skena iväg så för er som väntar på Rul blir det nog aningens lättare;))
    Här bokar man Rul när man gjort kub eller nupp så på onsdag om allt är okej har nog vi med fått en tid;). Hoppas!

• caroline 32

V 13 idag och Nupp i morrn. Smolk i bägaren dock då dottern kräktes igår och med andra ord inte får vara på dagis i morrn;). Vill inte åka dit själv som jag gjorde förra gången och fick dåliga besked!
    Jag har full koll på försäkringskassan och kommer på torsdag lämna in om graviditetspenning pga risker i arbetsmiljön.
    Barnvagn blir en schysst begagnad Emmaljunga;))

• caroline 32

Jag kommer ta ut semestern på sommaren oxå;).
    Jag orkar göra saker 10-30 minuter åt gången så jag är rätt less på att inte kunna vara aktiv som jag normalt är. Förra gången stod jag på fotbollsplan och sköt ut bollar på lördagen och födde på tisdagen, mådde prima hela tiden och hade inga problem med något! Nu känner jag mig sjuk hela tiden;(. Det är jäkligt trist men man får ta det för vad det är. Angående FP så har jag räknat lite nu på om jag går hem fullt från jobbet. Vet ngn om skatten är dragen i deras uträkningsexempel? För i så fall handlar det om 2000 kr när man får 80% av årsinkomsten.

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012