• caroline 32

Gravid efter IVF i september 2012

Mycket molvärk idag både fram och bak;((. Blir så nojjig att allt bara ska gå åt helvete!!!
    Har ni andra mycket molvärk? Jag har det ibland bara. Har tagit postafen några dagar nu och faktum är att illamåendet känns lite bättre.

• caroline 32

Skönt för dej Rosa fjäril! Jag har faktiskt märkt skillnad av postafen då jag tagit flera dagar i rad;))

• caroline 32

Det är ju en stor nojja alltihop och man känner efter hela tiden. Jag tex analyserar trosor;;)). Man blir lite pucko av att man vet så tidigt och allt blir en lång väntan. Frankie vi är snart framme vid andra delmålet, v 12. Skönt att du har en bra förstående bm. Jag är lite orolig då jag får en ny denna gång då min gamla lät mig bestämma helt efter mina behöv och önskningar.

• caroline 32

Härligt Nickie!
    Jag kan inte hålla mig vaken! Tack gode Gud för barntv en stund på em, jag orkar inte hålla ögonen öppna! Min dotter säger- mamma jag tror visst du somnade idag med;)). Förresten så kissar jag väldigt ofta, gör ni det oxå?

• caroline 32

Har upptäckt att dottern har mask!!!! Vågar jag ta när det står inga kända risker vid graviditet? Maskmedel alltså?

• caroline 32

Känns som en utopi att jag ska ta mig upp till jobbet i morrn;((. Har mått så illa idag;(((. Hoppas det vänder snart! Har en lustig smak i munnen oxå. Känner mig väldigt ynklig och dagen har spenderats mestadels i soffan...

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012